printlogo


کد خبر: 206522تاریخ: 1397/11/29 00:00
اخبار

گزارش تمرین پرحاشیه استقلال
همه معترض
روز گذشته تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که آبی‌پوشان حواشی مختلفی را در این تمرین تجربه کردند. استقلال در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات خود را برای دیدار مقابل پارس‌جنوبی پیگیری کرد. هنگامی که شفر خبرنگاران را دید و قصد مصاحبه با آنها را داشت، از آنها پرسید هوا سرد است؟ اینجا هوا خوب است و تازه مثل هوای دوبی شده است! پیش از شروع تمرین بازیکنان به دلیل اتفاق رخ‌داده در هنگام بازگشت از تبریز ناراحت بوده و در این زمینه با یکدیگر صحبت می‌کردند. ظاهرا یکی از مسؤولان استقلال به دلیل آنکه مبلغ شام بازیکنان حدود ۲ میلیون تومان شده در فرودگاه این صحبت را به چند نفر منتقل کرده و بازیکنان هم از اینکه این مقام مسؤول چنین صحبتی را انجام داده، ناراحت شده بودند. سوژه اصلی صحبت بازیکنان همین موضوع بود. یکی از آنها گفت آیا واقعا 2 میلیون تومان برای ۵۰ نفر آن هم در حالی که بازیکنان فقط ساندویچ خورده‌اند، پول زیادی است؟ وینفرد شفر پیش از آغاز تمرین جلسه‌ای با شاگردانش برگزار کرد، سپس آنها را در اختیار مارتین فورکل قرار داد. فرهاد مجیدی به دلیل سرماخوردگی شدید در تمرین دیروز آبی‌پوشان حضور نداشت. ظاهرا وی زیر سرم رفته بود. تمرین دیروز آبی‌پوشان در شرایطی برگزار شد که گادوین منشا، مهاجم جدید آبی‌پوشان بیشتر با ایسما صحبت می‌کرد. وی در طول تمرین چندین بار ضربات محکمی به سمت دروازه زد که با تشویق مربیان روبه‌رو شد. اصغر حاجیلو، سرپرست تیم استقلال در تمرین دیروز آبی‌پوشان حضور داشت و پیرامون درخواست شفر مبنی بر باز شدن درهای زمین تمرین به روی هواداران، تماس‌هایی را با مسؤولان باشگاه آزادی برقرار کرد. هنگامی که بازیکنان استقلال مشغول کار تاکتیکی بودند، شفر برای دقایقی روی عملکرد دروازه‌بانان نظارت کرد. در اواخر تمرین جلسه‌ای بین بازیکنان استقلال برگزار شد و آنها تصمیم گرفتند با خبرنگاران حاضر در تمرین پیرامون مشکلات صحبت کنند.
شفر: از داخل باشگاه می‌خواستند من را برکنار کنند
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من هم شنیده‌ام بعد از 3 هفته می‌خواستند تغییر سرمربی را انجام دهند. وینفرد شفر در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال گفت: می‌خواهم ابتدا درباره آماده‌‌سازی قبل از بازی با تراکتورسازی صحبت کنم. همه می‌دانستیم بازی مهمی در پیش داریم و دوران آماده‌‌سازی که باید در نیم‌فصل دوم می‌داشتیم خیلی خوب نبود و بازیکنان از برخی مسائل خوشحال نبودند. وی افزود: یک هفته قبل از بازی با تراکتورسازی زمین تمرین خوب نداشتیم و مجبور شدیم تمرین‌مان را تعطیل کنیم،‌ 3 بار زمین تمرین‌مان را از بد به خیلی بد تغییر دادیم، ما استقلال هستیم و برای تمرینات خاص‌مان نیاز به زمین خوب داریم. اگر شما الان به زمین تمرین نگاه کنید می‌بینید این زمین برای تمرینات و پاس دادن ما خوب نیست. باور کنید همه بازیکنان همه تلاش‌شان را می‌کنند و می‌خواهند با همه وجود برای این هواداران تلاش کنند. این مساله کاملا طبیعی است که هواداران هم انتظار صددرصد از ما دارند اما چیزهایی که ما لازم داریم 50 درصد است. ما به زمین تمرین خوب نیاز داریم. سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره اینکه در هفته‌های اخیر بین او و علی خطیر مشکلاتی به‌وجود آمده و حتی شایعه شده خطیر درخواست کرده سرمربی استقلال تغییر کند، اظهار داشت: من هم شنیده‌ام بعد از 3 هفته می‌خواستند تغییر سرمربی را انجام دهند. من برای صحبت کردن درباره این مسائل و فکر کردن به آ‌ن زمان ندارم، من درباره این مسائل با مدیرعامل صحبت می‌کنم و او همه چیز را می‌داند. این بار اول نیست که این مسائل را می‌شنوم.


رقم  عجیب بن‌سلمان برای خرید باشگاه منچستریونایتد
ولیعهد جنجالی عربستان برای خرید باشگاه منچستریونایتد حاضر است 5/3 میلیارد پوند پرداخت کند. به گزارش ایسنا و ‌به نقل از سایت عربی کوره، در سال‌های اخیر قدرت مولتی‌میلیاردرهای عرب بر فوتبال اروپا سایه گسترانده است. بعد از خرید باشگاه‌های بزرگی همچون پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی توسط قطری‌ها و اماراتی‌ها این بار نوبت به شاهزاده عربستانی رسیده که خود را برای خرید یک باشگاه بزرگ آماده کند. روزنامه سان انگلیس خبر داد محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان حاضر است برای خرید باشگاه منچستریونایتد 5/3 میلیارد پوند پرداخت کند. به نوشته روزنامه سان، مالکان آمریکایی منچستریونایتد برای فروش این باشگاه وسوسه شده‌اند و این احتمال زیاد است که آن را به محمد بن سلمان بفروشند، آن هم با توجه به رقم مالی سنگینی که او پیشنهاد داده است.


Page Generated in 0/0172 sec