printlogo


کد خبر: 206553تاریخ: 1397/11/29 00:00
تقابل پرسپولیس و پدیده این بار در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی
برانکو ـ یحیی راند سوم

در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی، پرسپولیس امروز دوشنبه ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پدیده شهر خودرو می‌رود.
2 تیم روز ۱۷ بهمن در اولین بازی دور برگشت لیگ برتر مقابل یکدیگر بازی کردند که سرخپوشان تهرانی ۲ بر صفر پدیده را شکست دادند اما آن مسابقه با بازی امروز به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. قطعا 2 تیم از ابتدا هجومی بازی نمی‌کنند و با تامل و بررسی بهتر و بیشتر مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد. سرخپوشان قبل از این دیدار در لیگ برتر تیم استقلال خوزستان را ۲ بر صفر شکست دادند و در وضعیت مناسبی هستند اما پدیده در لیگ برتر با نتیجه مساوی مقابل نفت آبادان متوقف شد.
شرایط جام حذفی به گونه‌ای است که اکثر کارشناسان معتقدند قهرمان این جام از این بخش جدول بیرون خواهد آمد، زیرا برنده این مسابقه به مصاف سپاهان خواهد رفت و تیمی که بتواند به فینال برسد حریف تیم دسته دومی داماش گیلانیان خواهد بود. بنابراین بازی فینال جذابیت مسابقه‌های یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی را نخواهد داشت! برانکو همیشه می‌گوید برای کسب 3 جام تلاش می‌کند و گل‌محمدی هم نمی‌خواهد برای سومین مرتبه مقابل پرسپولیس بازنده شود! سرخپوشان تهرانی در 2 دیدار رفت و برگشت لیگ، پدیده را شکست دادند.
برنده این بازی در نیمه‌نهایی هم کار دشواری دارد، با این حال اکنون هر 2 تیم فقط تمرکزشان روی این بازی است. به قول کی‌روش برنده این مسابقه صاحب همه چیز است و بازنده هیچ چیز ندارد! این مسابقه بازی صفر و صد است. بازنده صفر می‌شود و برنده به ۱۰۰ خواهد رسید.
علیرضا فغانی بهترین داور فوتبال آسیا قضاوت این مسابقه را برعهده دارد. قبل از مسابقه هم بعید است
2 تیم بیانیه‌ای صادر کنند. سومین بازی از نبرد سه‌گانه برانکو و گل‌محمدی امروز برگزار می‌شود و باید دید برانکو باز هم شاگرد سابقش در تیم‌ملی را شکست خواهد داد یا این گل‌محمدی است که به مهم‌ترین برد این فصل خود دست پیدا می‌کند.
در پرسپولیس هنوز بازیکنان جدید مثل مهدی ترابی، مهدی شریفی و مهدی شیری آنطور که باید و شاید جا نیفتاده‌ و با تیم هماهنگ نشده‌اند، با این حال پرسپولیس به بلوغ تاکتیکی رسیده است. برانکو دلش نمی‌خواهد یک جام قهرمانی  دیگر را در ورزشگاه آزادی و مقابل چشم هواداران از دست بدهد، بنابراین سرخپوشان تهرانی با تمام توان به میدان خواهند رفت.
برانکو: بازی استقلال و تراکتورسازی چه ربطی به من دارد؟
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از رویارویی با پدیده در جام حذفی، بعد از مدت‌ها فعلا گزینه قهرمانی نیستیم. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از بازی مقابل پدیده شهرخودرو گفت: به هر حال مسابقات فشرده است و جام حذفی را در پیش داریم؛ بعد از مدت زیادی فعلا گزینه قهرمانی نیستیم. برانکو ادامه داد: بعد از مدت‌ها باید بگویم گزینه قهرمانی نیستیم، نه اینکه نمی‌خواهیم برنده بازی شویم بلکه به این خاطر که مسابقات جام حذفی است و با تیمی بازی داریم که همین چند وقت پیش با آن بازی کردیم؛ تیمی که در جمع صدرنشینان است و برای قهرمانی می‌جنگند. قبل از بازی با سپیدرود  هم گفتم جام  حذفی پر از حوادث غیرمترقبه است و هر اتفاقی ممکن است در آن بیفتد، دلیلش هم این است که تیم داماش گیلانیان به فینال رسیده است. وی تصریح کرد: در این بازی به دنبال پیروزی هستیم و دل‌مان می‌خواهد به فینال برسیم، البته تا فینال راه خیلی خیلی سختی خواهیم داشت. به هر حال اگر پدیده را ببریم باید با سپاهان بازی می کنیم. هدف‌مان قهرمانی در جام حذفی است، به همین خاطر هم در این مسابقه به دنبال مصلحت‌اندیشی و حساب‌گری نیستیم. برانکو درباره اینکه بحث بازی کردن مهدی ترابی و بازی نکردن او به گوش می‌رسد و اینکه اگر او بازی کند شاید باشگاه پدیده این مسأله را پیگیری کند، ادامه داد: کسی درباره اینکه ترابی می‌تواند بازی کند یا نه، به من اطلاع نداده است. وی درباره اظهارات برخی بازیکنان استقلال بعد از بازی با تراکتورسازی علیه پرسپولیس افزود: در این‌باره حرف نمی‌زنم، ما با تیم پدیده بازی داریم و بازی استقلال و تراکتورسازی چه ارتباطی به من دارد؟ من حتی این بازی را هم ندیدم.
گل‌محمدی: نباید مقابل پرسپولیس اشتباهات گذشته را تکرار کنیم
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: در دیدار
 فردا (امروز) نباید اشتباهات گذشته‌مان مقابل پرسپولیس را تکرار کنیم. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: در جام حذفی یک تک بازی با پرسپولیس داریم که بازی بسیار سختی است و با لیگ فرق دارد. مهم این است در این بازی اشتباه تاثیرگذار نداشته باشیم. گل‌محمدی ادامه داد:‌ ما نباید مقابل پرسپولیس اشتباهات فردی و بزرگ داشته باشیم. مثل بازی قبل نباید مقابل پرسپولیس اشتباه کنیم، چون در بازی قبل با اشتباهات وحشتناکی بازی را واگذار کردیم. بازی قبل می‌تواند برای ما تجربه خوبی باشد تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم اما به هر حال پرسپولیس تیم خوب و پرمهره‌ای است که مربی خیلی خوبی هم دارد و از هواداران و امکانات خوبی هم بهره می‌برد اما ما هم با انگیزه و آماده هستیم تا بتوانیم به دور بعدی مرحله جام حذفی صعود کنیم. مطمئنا بازی جذابی خواهد بود و کسانی که از تلویزیون یا در ورزشگاه بازی را می‌بینند از آن لذت خواهند برد.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه ظاهرا از مهدی ترابی شکایت کرده و گفته‌اید این بازیکن نمی‌تواند مقابل شما بازی کند،‌ گفت: بحث شکایت نیست، باید بدانیم ترابی مقابل ما حضور دارد یا ندارد. این قانونی است که در یوفا و فوتبال اروپا رعایت می‌شود. یک بازیکن در جام حذفی نمی‌تواند برای 2 تیم بازی کند. قوانین داخلی را نمی‌دانم چگونه است به همین دلیل استعلام گرفته‌ایم و منتظریم پاسخ ما را بدهند که او می‌تواند بازی کند یا خیر که هنوز جوابی نداده‌اند. سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره اینکه هفته گذشته گل صحیح شما مردود اعلام شد و تیم پدیده از داوری سود برده یا ضرر کرده، اظهار داشت: متاسفانه بحث داوری در فوتبال ما داغ شده است که همین مساله باعث عدم تمرکز داوران می‌شود. ما به سلامت تک‌تک داوران باور داریم. داوران خوبی داریم که احتیاج به حمایت بیشتری دارند. بازی‌ها حساس شده، تیم‌ها هزینه‌های وحشتناکی در این فصل کرده‌‌اند و اگر با این هزینه‌ها قهرمان نشوند یا مقامی به دست نیاورند جای سؤال باقی خواهد ماند.
 


Page Generated in 0/0078 sec