printlogo


کد خبر: 206573تاریخ: 1397/11/30 00:00
اخبار

«ستاره‌ساز» نوروز ۹۸ می‌آید
مدیر گروه ورزش شبکه 3 ضمن تشریح جزئیاتی تازه  از مسابقه استعدادیابی «ستاره‌ساز» در این شبکه، از پخش آن در نوروز ۹۸ خبر داد. به گزارش مهر، میثم فضلعلی، مدیرگروه ورزش شبکه 3 سیما درباره روند تولید برنامه «ستاره‌ساز» که با اجرای محمدحسین میثاقی و امیرعلی دانایی روی آنتن خواهد رفت، گفت: حدود 3 ماه است که پیش‌تولید این برنامه شروع و برای آن فراخوان داده شده است و در این مدت حدود ۷۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند. این مدت حجم قابل توجهی ویدئو از طرف متقاضیان به ما رسیده و بازبینی شده که از بین آنها افراد مختلفی انتخاب شده‌اند. این افراد برای تست حضوری به حدود ۱۲ مرکز استان دعوت و هر کدام از داوران ما به همراه تیم‌های برنامه‌ساز به استان‌ها اعزام شده‌اند. لوکیشن اصلی این برنامه در محل بوستان ولایت قرار دارد و تقریبا مراحل پایانی پیش‌تولید را سپری می‌کنیم تا بتوانیم از اوایل اسفندماه ۹۷ ضبط برنامه را آغاز کنیم. پخش مسابقه نیز به احتمال زیاد از اول نوروز ۹۸ شروع خواهد شد، البته قبل از عید چند قسمت به عنوان Opening یا برنامه افتتاحیه روی آنتن خواهد رفت.

بررسی «اقتصاد در فصل نو انقلاب» در «پیشران»
راهکارهای تحقق بند اقتصادی بیانیه فصل نو انقلاب در «پیشران» این هفته بررسی می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، برنامه «پیشران» با اجرای سیدمهدی مفیدی، سه‌شنبه‌شب (30بهمن‌ماه) با موضوع «اقتصاد در فصل نو انقلاب» روی آنتن می‌رود. درون‌زایی و برون‌گرایی اقتصاد و عدم تصدی‌گری دولت و مردمی شدن اقتصاد محورهای این هفته برنامه است که با حضور دکتر عادل پیغامی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق و حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مجلس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه بررسی می‌شود. برنامه «پیشران» به تهیه‌کنندگی سودابه آقاجانیان سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۱ به صورت زنده پخش می‌شود.


اکران نوروزی منوط به تعیین‌ آیین‌نامه جدید شد
جلسه کارگروه اکران با بحث درباره بهای بلیت در سال آینده و بدون نتیجه درباره اکران نوروزی برگزار شد. به گزارش ایسنا، غلامرضا فرجی، سخنگوی این کارگروه درباره مصوبات تازه‌ترین جلسه این کارگروه گفت: در این جلسه درباره بهای بلیت سینماها در سال ۹۸ بحث و تبادل نظر و قرار شد صنوف پیشنهاد خود را به کارگروه اعلام کنند تا پس از جمع‌بندی به سینماها ابلاغ شود. او افزود: همچنین کف فروش فیلم‌های در حال اکران بررسی شد و نمایش آنها همچنان ادامه دارد تا هفته آینده تصمیم‌گیری شود. به گفته فرجی، درباره اکران نوروزی تصمیمی گرفته نشد تا ابتدا وضعیت آیین‌نامه اکران و سرگروها مشخص شود.


از سوی خانه طراحان انقلاب اسلامی
پوستر «مرگ بر شاه» منتشر شد
9بهمن‌؛ در تقویم کشور با عنوان روز قیام مردم تبریز نامگذاری شده است. روزی که انقلابیون تبریز به مناسبت چهلمین روز شهدای واقعه تاریخی 19 دی قم، دست به تظاهرات زده و بسیاری از نقاط شهر را تسخیر کردند. به همین مناسبت خانه طراحان انقلاب اسلامی پوستر جدید خود را با عنوان «مرگ بر شاه» منتشر کرد. به گزارش «وطن امروز»، در ذیل این پوستر جمله‌ای از امام خمینی(ره) نقش بسته است: کشتار دسته‌جمعی تبریز، ملت غیور ایران را چنان تکان داد که در آستانه انفجار است؛ انفجاری که انتقام مظلومان را از شاه بگیرد و دودمان سیاه پهلوی را برای همیشه از تاریخ ایران محو کند و این ننگ را از صفحه آن بزداید. گفتنی است این پوستر توسط سینا رعیت‌دوست طراحی و اجرا شده است.
 


Page Generated in 0/0060 sec