printlogo


کد خبر: 206578تاریخ: 1397/11/30 00:00
اخبار

ایران- ترکمنستان اولین گام در مسیر المپیک
 برنامه گروه‌‌های یازده‌گانه مرحله نخست از دور مقدماتی المپیک 2020 توکیو در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در وبسایت AFC برنامه همه مسابقات 11 گروه دور اول از مرحله مقدماتی بازی‌‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا قرار گرفته که رقابت‌‌های انتخابی فوتبال المپیک 2020 به شمار می‌رود. در این برنامه ساعت و تاریخ همه مسابقات از جمله بازی‌‌های گروه سوم رقابت‌ها با حضور ایران، عراق، یمن و ترکمستان اعلام شده،  همچنین نام ورزشگاه پاس به عنوان میزبان این رقابت‌ها دیده می‌شود.نخستین بازی رقابت‌‌های گروه سوم روز دوم فروردین ساعت 15:45 دقیقه بین تیم‌‌های عراق و یمن برگزار خواهد شد، همچنین تیم المپیک ایران ساعت 18:45 دقیقه برابر ترکمنستان به میدان می‌رود. در پایان رقابت‌‌های مرحله گروهی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، 15 تیم برتر شامل 11 تیم صدرنشین گروه‌ها به همراه 4 تیم برتر دوم در کنار تایلند که میزبان رقابت‌‌های دور نهایی است قرار می‌گیرند تا در مرحله نهایی بازی‌ها، مسابقات در
4 گروه 4 تیمی و با حضور 16 تیم در بانکوک برگزار شود. 3 تیم برتر مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تایلند جواز صعود به رقابت‌‌های المپیک 2020 توکیو را کسب خواهند کرد.

فعالیت در فضای مجازی پیرامون استقلال ممنوع شد
با دستور مدیرعامل باشگاه استقلال از این پس معاونان، سرپرست و کادر فنی این تیم بدون هماهنگی نمی‌توانند در صفحات مجازی پیرامون این باشگاه فعالیت کنند. انتشار پست‌های نامربوط و موضع‌گیری معاون و سرمربی تیم فوتبال استقلال در صفحات مجازی طی هفته‌های اخیر با واکنش مدیرعامل این باشگاه روبه‌رو شده و وی دیروز به صورت رسمی پیرامون این اتفاقات تصمیم‌گیری کرد. امیرحسین فتحی که یکشنبه‌شب در جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال پیرامون مسائل مختلف با اعضای مدیریتی این باشگاه گفت‌وگو کرده بود، دیروز به اعضای کادر فنی، معاونان و سرپرست این تیم اعلام کرد حق انتشار پست‌هایی پیرامون وضعیت باشگاه و تیم در صفحات مجازی را نخواهند داشت و تنها می‌توانند در صفحات‌شان به مسائل شخصی اشاره کرده و بدون هماهنگی باشگاه نمی‌توانند درباره تیم و باشگاه استقلال مطالبی را منتشر کنند. این تصمیم مدیرعامل استقلال برای جلوگیری از ایجاد حاشیه‌ اتخاذ شده و وی این موضوع را به همه ارکان باشگاه ابلاغ خواهد کرد.

مشخص شدن هیأت‌مدیره پرسپولیس
وزارت ورزش و جوانان به ترکیب نهایی هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس رسیده است تا تکلیف مدیریت این باشگاه نیز مشخص شود. پس از کناره‌‌‌گیری اعضای بازنشسته هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس به دلیل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و حضور آنها در پست‌‌های مدیریتی، ایرج عرب از سوی وزارت ورزش به عنوان سرپرست باشگاه در این باشگاه مشغول به کار شد. با وجود اینکه بیش از 2 ماه و نیم از این موضوع می‌گذرد هنوز تکلیف هیات‌مدیره باشگاه مشخص نشده است. از قرار معلوم اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس که ترکیبی از مردان اقتصادی و ورزشی خواهند بود، توسط وزیر ورزش و جوانان انتخاب شده اند.
 این اعضا همچنین قرار است سیاست‌‌های باشگاه پرسپولیس را در راستای خصوصی‌‌سازی  پیش بگیرند. با این حال مسعود سلطانی‌فر هنوز امضای نهایی را برای اعلام رسمی نام این افراد انجام نداده است. گفته می‌شود سلطانی‌فر قصد داشته در پایان هفته جاری اعضای هیات‌مدیره را اعلام کند اما بازی‌‌های فشرده سرخپوشان در لیگ برتر و برنامه‌‌های کاری وزیر ورزش در انتهای سال مانع از این اعلام شده است.


Page Generated in 0/0052 sec