printlogo


کد خبر: 206634تاریخ: 1397/12/1 00:00
اخبار

حضور شیخ عیسی قاسم در حرم امام خمینی(ره)
رهبر شیعیان بحرین با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مقام شامخ امام خمینی(ره) ادای احترام کرد. به گزارش فارس، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین، ظهر دیروز با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، به مقام شامخ امام خمینی(ره) ادای احترام کرد. شیخ عیسی قاسم که بیش از 2 سال در محاصره نظامی رژیم آل‌خلیفه بود، تیرماه امسال پس از گذشت 14 ماه از حبس خانگی و وخامت حال، برای درمان بیماری‌ به لندن منتقل شد.

حماس و جهاد بازوان ایران در منطقه هستند
نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران با اشاره به طرح‌های صهیونیست‌ها و حامیان‌شان گفت: آخرین توطئه‌ آنها کنفرانس ورشو بود که آن نمایشنامه هم شکست خورد. به گزارش ایسنا، ناصر ابوشریف در مراسم چهلمین سالروز اهدای سفارت رژیم صهیونیستی به فلسطین طی سخنانی گفت: در این روز مبارک می‌توانیم بگوییم که یکی از پیامدهای انقلاب اسلامی را شاهد هستیم. انقلاب ایران بزرگ‌ترین انقلاب در تاریخ معاصر بود و تحول عظیمی را ایجاد کرد. ابوشریف ادامه داد: اکنون جمهوری اسلامی ایران در برابر طرح‌های صهیونیستی و حامیانش به پیروزی رسیده و در آینده نیز می‌رسد. ایران در آخرین مراحل پیروزی خود قرار دارد و می‌تواند جهان اسلام را اداره کند به همین دلیل ما از همه می‌خواهیم پشت‌سر جمهوری اسلامی بایستند و حمایت کنند. وی در ادامه بیان کرد:‌ نشست ورشو آخرین توطئه‌ای بود که به راه انداختند اما دیدیم که در نمایشنامه خود چطور شکست خوردند. مساله‌ تبدیل سفارت اسرائیل به فلسطین این نبود که تنها پرچم عوض شود، بلکه این اقدام تحول عمیق 180 درجه‌ای بود که در این کشور اتفاق افتاد ایران روز به روز پیشرفت کرده و بازوان زیادی در منطقه دارد که نمونه‌های آن حماس و جهاد اسلامی هستند و ما به عنوان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به انقلاب عظیم اسلامی افتخار می‌کنیم و از تمام دنیا می‌خواهیم در برابر توطئه‌ها بایستند.

سعودی پدرخوانده تروریسم تکفیری در جهان است
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان عربستان سعودی را پدرخوانده واقعی تروریسم تکفیری در جهان و منطقه خواند که فاقد صلاحیت برای متهم کردن دیگر کشورها به حمایت از تروریسم است. به گزارش فارس، بهرام قاسمی در واکنش به سخنان سراسر دروغ و کینه‌توزانه «عادل الجبیر» در یک کنفرانس خبری در سفر به پاکستان درباره کشورمان، گفت: سخنان بی‌مایه و آکنده از نفرت وی که سابقه‌ای بس طولانی در دروغ‌پردازی و کینه‌ورزی نسبت به ایران و ایرانیان دارد، هرگز این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که پدرخوانده واقعی تروریسم تکفیری در جهان و منطقه کسی جز دولت متبوع او نیست و این سخن  و کلام برای آنانی که اندکی از چهره ریاکارانه او را می‌شناسند نیاز به شرح و بیان بیشتر ندارد. قاسمی خاطرنشان کرد: عربستان سعودی به عنوان خاستگاه تفکری بنیادگرا که محل صدور تروریسم سازمان‌یافته در سطح بین‌المللی است اساسا فاقد هرگونه صلاحیت و اعتباری است که بخواهد دیگر کشورها را به حمایت از تروریسم متهم کند؛ وزیر مشاور در امور خارجی عربستان باید به جای فرافکنی و تلاش مذبوحانه برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از نقش خود در تاسیس و ترویج این گروه‌های بیرحم و آدمکش، پاسخگوی تروریسم ریشه‌دار در داخل ساختار حاکمیتی عربستان و روایتگر جنایات و فجایع عظیم ضدانسانی خود بر اثر تهاجم نظامی به مردم یمن و کشتار مردم بیگناه دیگر کشورهای منطقه و حتی دیگر کشور‌های جهان توسط گروه‌های تروریستی تولید خود در منطقه و جهان باشد.

کشف 8560 تن سوخت قاچاق در استان سمنان
وزارت اطلاعات اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان سمنان، 4 شرکت متخلف سوخت که اقدام به قاچاق 8560 تن فرآورده نفتی به ارزش 360 میلیارد ریال کرده بودند شناسایی شدند و مورد ضربه قرار گرفتند. به گزارش فارس، در این عملیات 2 نفر از قاچاقچیان کلان دستگیر شدند و پرونده این شرکت‌ها جهت سیر مراحل قضایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.


Page Generated in 0/0063 sec