printlogo


کد خبر: 206642تاریخ: 1397/12/1 00:00
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تشریح کرد
جزئیات افزایش قیمت‌های نوروزی عتبات

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: با تلاش‌های انجام شده سفرهای زمینی به صورت میانگین در سراسر کشور حدود ٧ درصد و قیمت‌های هوایی حدود ۱۱ درصد افزایش پیدا کرده است.
مرتضی آقایی، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت درباره افزایش قیمت‌های عتبات نوروزی به مهر گفت: در بحث افزایش قیمت‌ها برای سفر به عتبات در نوروز اعلام کرده بودیم ۱۰ درصد افزایش برای سفرهای زمینی و ۱۵‌تا ۲۰ درصد برای سفرهای هوایی اعمال خواهد شد که با تلاش‌های انجام شده این افزایش به حداقل رسیده است.  وی بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده سفرهای زمینی به صورت میانگین در سراسر کشور حدود ٧ درصد و قیمت‌های هوایی حدود ۱۱ درصد افزایش پیدا کرده است. مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: حداقل قیمت اعزام‌های هوایی از تهران به عتبات در نوروز ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و حداکثر قیمت آن کمتر از ۴ میلیون تومان است. وی درباره قیمت سفرهای زمینی عتبات نوروزی گفت: همچنین حداقل افزایش قیمت سفرهای زمینی یک میلیون و ۸۹۰ و حداکثر قیمت ۲ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان است.
آقایی مطرح کرد: در بسته‌های نوروزی سعی کردیم تنوع را در بسته‌ها ایجاد کنیم تا علاقه‌مندان بتوانند براحتی زمان سفر خود را انتخاب کنند. وی افزود: بسته‌ها را از ۵ تا ۹ شب ایجاد کردیم و عمده بسته‌ها دارای اقامت 7 شبه (3 شب در نجف اشرف، 3 شب در کربلا، یک شب در کاظمین) است و زیارت امامین عسکریین هم در برنامه سفر زائران در نظر گرفته شده است. آقایی عنوان کرد: تمام بسته‌ها دارای پوشش‌های امنیتی، بیمه‌ای و درمانی هستند، همچنین درباره اسکان و تغذیه تلاش شده استانداردهای مورد نیاز رعایت شود. وی با اشاره به اینکه ۹۰ هزار نفر نسبت به پیش‌ثبت‌نام عتبات نوروزی اقدام کرده‌اند، تصریح کرد: نتایج قرعه‌کشی در ۱۰ اولویت اعلام شده است و از سه‌شنبه ۳۰ بهمن افراد پذیرفته شده براساس اولویت‌شان برای انتخاب کاروان و تاریخ اعزام‌شان می‌توانند به سایت atabat.haj.ir مراجعه کنند. آقایی تشریح کرد: متقاضیان سفر به عتبات از زمان ثبت‌نام ۷۲ ساعت فرصت دارند نسبت به واریز هزینه سفرشان اقدام کنند.


Page Generated in 0/0057 sec