printlogo


کد خبر: 206644تاریخ: 1397/12/1 00:00
اخبار

رئیس بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت:
روزهای پایانی سال  مراقب مأموران قلابی باشید
رئیس بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در روزهای پایانی سال که حضور شهروندان در مراکز خرید افزایش پیدا می‌کند، هموطنان مراقب ماموران قلابی باشند.
به گزارش «وطن‌‌امروز»، سرهنگ بهزاد هادی‌پور، رئیس بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به افزایش حضور شهروندان در روزهای پایانی سال در مراکز خرید سطح شهر، سارقان با به‌کارگیری شگردهای مختلف سعی در سرقت اموال شهروندان دارند که لازم است مردم توجه داشته باشند اموال خود را حفظ کنند.  وی افزود: یکی از شیوه‌ها آن است که سارقان در پوشش مامور به افراد و خودروها نزدیک می‌شوند و با معرفی خود به عنوان مامور به تفتیش بدنی و وسایل می‌پردازند و در یک لحظه اقدام به سرقت می‌کنند. رئیس بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: شهروندان در مواجهه با اشخاصی که خود را مامور معرفی می‌کنند حتما کارت شناسایی و حکم ماموریت را از آنان بخواهند و در صورت مشکوک شدن مورد را به پلیس ۱۱۰ یا سامانه ۱۹۷ اطلاع دهند تا ماموران و بازرسان پلیس در سریع‌ترین زمان در محل حاضر شوند.


کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه شدت بارش در استان گیلان و غرب استان مازندران است، گفت: در این مناطق کاهش دمای 6 تا ۱۰ درجه‌ای رخ می‌دهد.
احد وظیفه به ایسنا گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز (دیروز) با عبور سامانه بارشی از سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور، در این مناطق بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر این مناطق بارش برف پیش‌بینی می‌شود. مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت:  امروز سامانه دیگری در جنوب و جنوب شرق کشور فعال است که باعث رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در قسمت‌های جنوب شرقی کشور و بارش برف در ارتفاعات این مناطق می‌شود. وی با اشاره به اینکه در استان‌های تهران، خوزستان، بوشهر، قزوین و قم در برخی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: روز پنجشنبه‌ بتدریج هر 2 سامانه از کشور خارج و جو پایداری حاکم می‌شود.


جلسه هم‌اندیشی بنیاد کرامت بامدیران رسانه‌
جلسه هم‌اندیشی رسانه‌‌ای با حضور مدیران ارشد خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مکتوب و رسانه‌های مجازی در بنیاد کرامت امام رضا(ع) حول محور فعالیت‌های بنیاد برگزار شد.
در این جلسه مجید قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم، علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری ایسنا، حسن کربلایی مدیر عامل خبرگزاری آنا، محمد آخوندی مدیرمسؤول روزنامه «وطن‌‌امروز»، محمدامین ایمانجانی مدیر مسؤول روزنامه‌ فرهیختگان و مصطفی انتظاری مدیر خبر فوری حضور داشتند. ابتدای جلسه با توضیحات محسن منصوری، مدیرعامل بنیاد کرامت درباره نحوه شکل‌گیری بنیاد و رویکردهای آن همراه بود. منصوری با بیان این موضوع که فعالیت اصلی بنیاد عملا از سال ۹۵ آغاز شده، گفت: بنیاد کرامت در ۶ حوزه تربیت و آموزش، کارآفرینی، بانوان، خانواده، اطعام و سلامت به فعالیت می‌پردازد. وی افزود: بنیاد کرامت همت بر احیای نهضت خدمت‌رسانی  به محرومان دارد و معتقد است توانمندسازی محرومان روش بهتری از خدمت‌رسانی اجتماعی به شیوه معمول برای محرومیت‌زدایی از جامعه است. محمدیان درباره جشنواره ملی کرامت توضیح داد: در این جشنواره خیران، تشکل‌ها و گروه‌های جهادی با ارائه تجربه‌های موفق و ایده‌های نو در زمینه محرومیت‌زدایی شرکت خواهند کرد. وی افزود: مزیت اصلی این جشنواره شبکه‌سازی خیران کشور است و در نهایت ایده‌ها و تجربه‌های موفق در زمینه محرومیت‌زدایی به اشتراک گذاشته خواهد شد.


Page Generated in 0/0067 sec