printlogo


کد خبر: 206686تاریخ: 1397/12/2 00:00
اخبار

واکنش واعظی به شایعه استعفای روحانی
رئیس دفتر رئیس‌جمهور به مطرح شدن بحث استعفا و استیضاح رئیس‌جمهور در مجلس واکنش نشان داد. به گزارش تسنیم، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره استیضاح رئیس‌جمهور گفت: این حرکت تبلیغاتی است. وی افزود:‌ شنیدم که هر 3 فراکسیون اعلام کردند مخالف این کار هستیم. تعداد این افراد گفته شده 17 نفر بود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور اضافه کرد: فکر می‌کنم کاری که این افراد انجام می‌دهند با منافع و مصالح امروز کشور همراهی ندارد، لذا ما به آن رویه‌ای که در  مجلس است احترام می‌گذاریم و نمی‌خواهیم موضعی بگیریم که در مقابل مجلس قرار بگیریم. کارهای این افراد جدید نیست و در گذشته هم این مدل کارها را انجام داده‌اند. رئیس دفتر رئیس‌جمهوری همچنین درباره شایعات استعفا یا برکناری رئیس‌جمهوری گفت: اینکه مخالفان دولت چه در سر دارند، موضوع جدیدی نیست.

سازمان اطلاعاتی پاکستان  از تروریست‌ها حمایت می‌کند
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به حمایت سازمان اطلاعاتی پاکستان از تروریست‌ها اظهار داشت: پاکستانی‌ها بدانند که دولت و حکومت سعودی پایدار نیست. به گزارش مهر، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی با اشاره به حمایت سازمان اطلاعاتی پاکستان از تروریست‌ها اظهار داشت: ما با دولت پاکستان همسایه‌ایم ولی پاکستانی‌ها بدانند که دولت و حکومت سعودی پایدار نیست. سرلشکر صفوی ادامه داد: ۱۶ سازمان تحقیقاتی اروپا در سندی به نام «جهان در سال ۲۰۳۰» اعلام کرده‌اند تا سال ۲۰۳۰ کشور آل سعود در جهان وجود ندارد و ایران قدرتمندترین کشور منطقه خواهد بود. دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا یادآور شد: تروریست‌ها می‌خواستند در دهه فجر اقداماتی کنند ولی نیروهای امنیتی، سپاه و نیروی انتظامی، امنیت کامل را محقق کردند.

برای برداشتن تحریم‌های نظامی التماس نکردیم
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن انقلاب را بیمه کردند، گفت: دشمن تحریم‌ها را برنمی‌دارد و ما باید به دنبال بی‌خاصیت کردن تحریم‌ها باشیم، همانطور که در حوزه تسلیحات نظامی برای برداشتن تحریم‌ها التماس نکردیم و اکنون بسیاری از تسلیحات نظامی بومی‌سازی شده است. به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده در سومین کنگره شهدای دانشجوی استان همدان و 400 شهید گردان 155 حضرت علی‌اصغر(ع) با بیان اینکه امروز بیشتر از آنکه حوزه نظامی به‌خاطر تحریم کالاهای دارای مصارف دوگانه مشکل پیدا کند حوزه غیرنظامی درگیر آن شده است، گفت: بسیاری از تحریم‌ها داخلی هستند و بعضی روسای بانک‌ها به جای اجرای بخشنامه‌های بانک مرکزی، دستورالعمل‌های خزانه‌داری آمریکا را اجرا می‌کنند. حاجی‌زاده با اشاره به ادعای دشمن مبنی بر ایجاد اخلال در سیستم موشکی ایران و تحویل قطعات معیوب گفت: اگر راست می‌گویید پس چرا به دنبال مذاکره موشکی هستید؟ این یعنی حرف شما دروغ است. وی با اعلام اینکه  ما قطعات معیوب و ارزان ورودی را در بخش‌های غیرضروری استفاده می‌کردیم و به این شیوه یک تهدید را به فرصت تبدیل کردیم، بیان کرد: به سیستم کنترلی و هواپیماهای جاسوسی آمریکا نفوذ کردیم و 8 هواپیمای آمریکایی را که بر فراز عراق و سوریه پرواز می‌کردند بلافاصله در اختیار گرفتیم و اطلاعات لازم را برای انجام عملیات‌ها به دست آورده و با کمترین تعداد شهدا مناطق عملیاتی را فتح می‌کردیم.


Page Generated in 0/0064 sec