printlogo


کد خبر: 206693تاریخ: 1397/12/2 00:00
دادستان تهران خبر داد
تشکیل پرونده قضایی در ارتباط با گوشت

گروه اجتماعی: دادستان تهران از تشکیل نخستین پرونده مرتبط با موضوع گوشت در شعب ویژه خبر داد و گفت: در این باره 4 نفر از مرتبطان در دستگاه‌های دولتی بازداشت شدند.
به گزارش مهر، عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان تهران در حاشیه چهارمین کمیته مقابله با گران‌فروشی، از تشکیل نخستین پرونده مرتبط با موضوع گوشت در شعب ویژه خبر داد و گفت: در این ارتباط 4 نفر از مرتبطان در دستگاه‌های دولتی بازداشت شدند. وی افزود: از آنجایی که قیمت گوشت دونرخی شده است و مشکلاتی در قیمت دارد و می‌تواند در بیرون گران‌تر به فروش برسد، ممکن است عده‌ای از کارمندان دستگاه‌ها وسوسه شوند لذا از دستگاه‌های نظارتی و دولت انتظار داریم در این زمینه رسیدگی بیشتری داشته باشند.
 دادستـان تهران در ادامه خاطرنشان کرد: اینکه عده‌ای در دستگاه‌های دولتی برای منافع شخصی به این اقدامات ورود کنند جرم است. جعفری‌دولت‌آبادی اطلاع‌رسانی بیشتر در ارتباط با این پرونده را منوط به تکمیل تحقیقات دانست. وی تاکید کرد: انتظار داریم دستگاه‌های دولتی در بخشی که رانت وجود دارد و همچنین در رابطه با 2 قیمتی گوشت در بازار آزاد، ‌ مدیریت بیشتری انجام دهد.
دادستان تهران در ارتباط با سرنوشت گوشت‌های احتکار شده، خاطرنشان کرد: ظرف  2 هفته گذشته حدود ۲۰۰ تن گوشت از فروشگاه‌ها و مراکز فروش کشف و اعلام شده است که  گوشت کشف شده مسترد نمی‌شود، بلکه فروخته خواهد شد، چراکه کالای فاسد شدنی است و برای توزیع وارد شده است و اگر میزان آن انبوه باشد حتما پرونده قضایی تشکیل می‌شود.


Page Generated in 0/0052 sec