printlogo


کد خبر: 206695تاریخ: 1397/12/2 00:00
مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی خبر داد
آغاز پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی

گروه اجتماعی:‌ مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: عیدی ۵۰ درصد از بازنشستگان این سازمان در روز اول اسفند پرداخت شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یونس کریم‌نژاد، مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند و نام خانوادگی آنها با حروف «ح، خ، د، ذ، ر، س، ش، ط، ظ، ع، غ، ف، ق، ک، گ، ل، م، ن، و، ه، ی»
آغاز می‌شود، در اولین روز اسفند پرداخت
شد.
وی  افزود: عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند و نام خانوادگی آنها با حروف «ج، ز، ژ، ص، ض» شروع می‌شود نیز در روز دوم اسفندماه پرداخت می‌شود.
کریم‌نژاد افزود: بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند و نام خانوادگی آنها با حروف «ب، پ، ت، ث، چ» شروع می‌شود نیز عیدی خود را در روز ۴ اسفند دریافت می‌کنند. مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: بازنشستگانی که مستمری خود را از سایر بانک‌ها دریافت می‌کنند نیز در روز ۵ اسفند عیدی را دریافت می‌کنند. کریم‌نژاد گفت: بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حرف «الف» شروع می‌شود و همچنین بازنشستگانی که پرونده مستمری آنها در شعب تا ۲۰۰۰ نفر قرار دارد، عیدی خود را در روز ۶ و ۷ اسفند دریافت خواهند
 کرد.
 


Page Generated in 0/0051 sec