printlogo


کد خبر: 206711تاریخ: 1397/12/2 00:00
اخبار

«عصر جدید» علیخانی نوروز ۹۸ پخش می‌شود
برنامه «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی که بتازگی روی آنتن شبکه 3 رفته است، در ایام نوروز هر شب پخش می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله با نزدیک شدن به نوروز شبکه‌های مختلف در تدارک برنامه متنوع هستند. شبکه 3 هم برای ایام نوروز ۹۸ تدارک ویژه‌ای دیده است. برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی که بتازگی روی آنتن شبکه 3 رفته است، قرار است در ایام نوروز هر شب پخش شود. «عصر جدید» در حال حاضر، روزهای  شنبه و یکشنبه بعد از خبر۲۲ روی آنتن شبکه 3 می‌رود. برنامه دیگر مرتبط با آن که به پشت صحنه می‌پردازد، با نام «استودیو عصر جدید» روزهای یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰ پخش می‌شود.

تحریم طالب‌زاده و کنفرانس افق نو سوژه برنامه «عصر» شد
مرتضی غرقی، بیژن نوباوه و غلامرضا منتظمی میهمان نادر طالب‌زاده در جدیدترین برنامه تلویزیونی عصر هستند تا درباره تحریم کنفرانس افق نو و عواملش صحبت کنند. به گزارش «وطن امروز»، هفته گذشته فهرست جدید تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ۲ شرکت و ۹ فرد ایرانی منتشر شد که در این لیست نام نادر طالب‌زاده، همسرش و عوامل اجرایی کنفرانس افق نو به چشم می‌خورد. غلامرضا منتظمی، دبیر اجرایی کنفرانس افق نو است که نامش در لیست تحریم‌های جدید آمریکا وجود دارد. منتظمی همراه با بیژن نوباوه و مرتضی غرقی میهمان «عصر» نادر طالب‌زاده هستند تا درباره علت و ابعاد تحریم افق نو صحبت کنند. همچنین ۳ کارشناس بین‌المللی نیز با اسکایپ در این گفت‌وگو شرکت می‌کنند. برنامه تلویزیونی «عصر» امشب از ساعت ۲۲ به صورت زنده روی آنتن شبکه افق می‌رود.


«شوشو» به بازار کتاب آمد!
«شوشو» نام یک مجموعه داستان است که سیدسعید هاشمی برای نوجوانان نوشته است. به گزارش «وطن امروز»، داستان‌های این مجموعه طنز هستند و سیدسعید هاشمی سعی کرده مسائل و مشکلات نوجوانان را بیان کند. مشکلاتی که تا دیروز اثری از آنها نبوده اما امروز به دلیل پیشرفت‌های تکنولوژی، به صورت فراوان به چشم می‌خورند. شوشو، قلمی روان و ساده دارد و غیرممکن است آن را بخوانید و شکم‌تان را نگیرید و به قهقهه نیفتید. نویسنده این کتاب اعتقاد دارد در این اثر، مجموعه‌ای از بهترین طنزهایش جمع شده‌ است. طنزهایی که هم کاملا داستان است هم طنز و امروزی.

روزهای پایانی سلطنت پهلوی‌ها در کتاب جدید «حسن‌بیگی»
«دو روایت از یک عکس» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی از سوی نشر سوره مهر منتشر شد. به گزارش فارس، این کتاب که مخاطب نوجوان دارد در ۳۸۵ صفحه و ۱۲۵۰ نسخه به قیمت ۳۲ هزار تومان به بازار عرضه شده است. این رمان تازه‌ترین اثر ابراهیم حسن‌بیگی محسوب می‌شود، سال قبل نیز رمان «روایتی ساده از ماجرای پیچیده» او پس از انتشار به عنوان کتاب برگزیده جشنواره داستان انقلاب و کتاب شایسته تقدیر جشنواره قلم زرین انتخاب شد. حسن‌بیگی درباره تازه‌ترین اثرش گفت: «رمان «دو روایت از یک عکس» به روزهای پایانی عمر رضا شاه در تبعید و نیز روزهای آخر زندگی محمدرضا پهلوی می‌پردازد. وجه مشترک این پدر و پسر آوارگی و دربه‌دری در روزهای پایانی سلطنت است که هیچ‌کدام از دوستان‌شان حاضر نشدند به آنها کمک کنند تا از بیماری، تحقیر و خفت در غربت نمیرند».


Page Generated in 0/0054 sec