printlogo


کد خبر: 206757تاریخ: 1397/12/4 00:00
اخبار

درخواست از مؤسسه تأمین درمان بسیجیان
مدتی است متناسب با شغلم به ادارات و شرکت‌های گوناگون مراجعه می‌کنم، برخلاف برخی ادارات که بحث تکریم ارباب رجوع در سیستم اداری آنها تنها در حد حرف و شعار است، شاهد تلاش دلسوزانه کارکنان موسسه تامین درمان بسیجیان تهران بزرگ در بحث ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیماران، خانواده‌های آنها و حتی افراد نیازمند هستم.
با تشکر از این تلاش‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم، از مدیریت این مجموعه درخواست دارم با تدابیر خود این سیستم تکریم ارباب رجوع را در تمام شعب و کارگزاری‌های تابعه تداوم بخشند و روال کنونی مبنی بر ارائه خدمات به بیماران را روزبه‌روز گسترش دهند.
علی حسینی / تهران


استاندار تهران مطرح کرد
میانگین نرخ بیکاری 12 درصدی در تهران
استاندار تهران گفت: میانگین نرخ بیکاری کشوری 5/11 و در استان تهران ۱۲ درصد است و هیچ‌گونه کم‌کاری از سوی مدیران در ایجاد فرصت‌‌های شغلی پذیرفتنی نیست.
به گزارش «وطن‌امروز»، انوشیروان محسنی‌بندپی بخشی از نتایج کارگروه شورای اشتغال استان را توئیت کرد و نوشت: میانگین نرخ بیکاری کشوری 5/11 درصد و در استان تهران ۱۲ درصد است و هیچ‌گونه کم‌کاری از سوی مدیران در ایجاد فرصت‌‌های شغلی متناسب با رشد جمعیت در استان تهران پذیرفتنی نیست.

توزیع ۲ میلیون نهال در هفته درختکاری
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از توزیع ۲ میلیون نهال و اصله درخت همزمان با هفته درختکاری در ۱۲۰ بوستان فرامنطقه‌ای خبر داد.
به گزارش تسنیم، علی‌محمد مختاری اظهار داشت: امسال 200 هزار اصله درخت مثمر و غیر‌مثمر در منازل شهروندان تهرانی کاشته‌ایم. وی افزود: کاشت این درختان نقش بسیار مهمی در افزایش سرانه فضای سبز تهران داشته است و خوشبختانه اقدامات دیگری نیز در راستای توسعه فضای سبز شهر تهران به برکت جمهوری اسلامی ایران انجام شده است. مختاری گفت: در تهران فضای سرانه درون‌شهری به 25/16 متر و برون‌شهری به 24 متر رسیده است و بر همین اساس توزیع عادلانه سرانه فضای سبز در دستور کار قرار دارد. وی با اشاره به سرانه فضای سبز در مناطق 7 ،10، ‌17 و 18 ادامه داد: با توجه به اینکه سرانه فضای سبز در این مناطق کم است بر همین اساس ما اقدام به خرید تعدادی از باغات در این محدوده‌ها کرده‌ایم و این کار می‌تواند به افزایش سرانه فضای سبز در این مناطق کمک کند. وی همچنین افزود: در هفته درختکاری ما امسال توزیع 2 میلیون اصله درخت را بین شهروندان انجام خواهیم داد که این کار در 120‌بوستان فرامنطقه‌ای انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند از طریق رسانه‌ها از اسامی این بوستان‌ها مطلع شوند.

بارش پراکنده در برخی نقاط کشور
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از عصر شنبه(امروز) در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، برخی نقاط بوشهر، ارتفاعات کرمان و بخش‌هایی از خلیج‌فارس افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم داشت.
احد وظیفه به ایسنا اظهار داشت: در 2 روز آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود. همچنین با عبور موجی ضعیف از کشور برای برخی نقاط غرب کشور و بخش‌هایی از خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش ابر و بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
 


Page Generated in 0/0072 sec