printlogo


کد خبر: 206777تاریخ: 1397/12/4 00:00
برد های شیرین پیکان، نساجی و پدیده در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال؛ سرخ های مشهد جای سرخ های تهران را گرفتند
پرسپولیس در ایستگاه مسجدسلیمان

گروه ورزشی: در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم پرسپولیس امروز در غیبت چند بازیکن کلیدی خود میهمان تیم نفت مسجدسلیمان است.
به گزارش «وطن امروز»، پرسپولیس در حالی امروز میهمان تیم نفت مجلس سلیمان است که روز گذشته تیم پدیده مشهد موفق شد با شکست سپیدرود رشت جای سرخپوشان پایتخت در رتبه دوم جدول را بگیرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین ‌روز هفته باید به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان برود. سرخپوشان در صورت پیروزی در شهر نخستین‌ها، لقب شهر مسجدسلیمان، 40 امتیازی خواهند شد و همچنان در کورس قهرمانی با سپاهان قرار می‌گیرند. با این حال پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان کار راحتی نیست، شهری که تقریبا تمام هوادارانش حامی تیم شهر خودشان هستند و بازی سختی پیش روی برانکو  و شاگردانش است.
علیرضا مرزبان، سرمربی نفت مسجدسلیمان سابقه حضور در پرسپولیس به عنوان مربی را هم دارد و می‌خواهد مقابل این تیم هم امتیاز بگیرد و هم خودنمایی کند.  پرسپولیس در این مسابقه سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده مدافعان کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. نفت مسجدسلیمان 16 امتیازی در رده سیزدهم جدول قرار دارد و 3 هفته است که رنگ برد را ندیده و باید ببینیم می‌تواند دومین باخت پرسپولیس را رقم بزند یا خودش تسلیم می‌شود. با مصدومیت شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی یا کمال کامیابی‌نیا 2 گزینه برانکو ایوانکوویچ برای حضور در خط دفاع پرسپولیس برای دیدار با نفت مسجدسلیمان خواهند بود. شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین دیروز تیمش از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و به همین دلیل نمی‌تواند سرخپوشان را در سفر به مسجدسلیمان در هفته نوزدهم همراهی کند. با مصدومیت خلیل‌زاده و با توجه به غیبت سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا یا احمد نوراللهی زوج محمد نادری در قلب دفاع پرسپولیسی‌ها را تشکیل خواهند داد تا به این ترتیب شاهد ترکیب جدیدی از تیم برانکو در دیدار با نفت باشیم.
مرزبان: پرسپولیس هویت بزرگی دارد
علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس هویت بزرگی در فوتبال ایران دارد اما تمام تلاش ما این است که در این بازی حساس به برد برسیم. علیرضا مرزبان با اشاره به بازی امروز پرسپولیس گفت: باید برابر قهرمان 2 فصل پیاپی و فینالیست آسیا به میدان برویم. پرسپولیس هویت بزرگی در فوتبال ایران دارد ولی تمام تلاش ما این است که در این بازی حساس به برد برسیم. تیم ما ساختار خوبی دارد و بچه‌ها هم از لحاظ تاکتیکی پیشرفت داشته‌اند. این بازی برای هر 2 تیم حساس است، پرسپولیس به دنبال قهرمانی است و ما هم می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم. وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که فوتبال باکلاسی به نمایش بگذاریم و عملکردمان طوری باشد که مردم مسجدسلیمان خوشحال شوند. برای این بازی بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و در شرایطی خوب به مصاف پرسپولیس می‌رویم.
پیروزی پدیده مقابل سپیدرود
تیم‌‌های فوتبال پدیده مشهد و سپیدرود رشت دیروز در هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود پدیده به اتمام رسید. تیم پدیده مشهد در دقیقه ۳۸ توسط یونس شاکری به گل رسید تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد. در نیمه دوم نیز تیم پدیده در دقیقه ۸۰ باز هم توسط یونس شاکری به گل رسید تا در نهایت تیم میزبان با نتیجه ۲ بر صفر از سد شاگردان علی کریمی بگذرد.
اولین باخت فولاد با قطبی
همچنین تیم فوتبال نساجی با هدایت مجید جلالی به نخستین برد خود دست یافت و ترمز موفقیت‌های فولاد خوزستان را کشید.
مهرداد عبدی (۳۴) و جورجی ولسیانی (۷۲ - پنالتی) برای نساجی در این دیدار گلزنی کردند تا نوار موفقیت‌‌های فولاد با افشین قطبی پاره شود. قطبی از زمان حضورش در فولاد از 4 مسابقه، صاحب
3 پیروزی و یک تساوی شده بود.
اولین برد پیکان با فرکی
در دیگر بازی همزمان، تیم پیکان در تبریز به مصاف ماشین‌‌سازی رفت و توانست با یک گل میزبانش را از پیش رو بردارد. این اولین برد پیکان با حسین فرکی بود. سعید واسعی (۴۴) برای پیکان گلزنی کرد تا زمینه‌ساز کسب 3 امتیاز برای تیمش شود.
تساوی خوزستانی‌ها در اهواز
همچنین در نخستین بازی دیروز 2 تیم فوتبال استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان با نتیجه تساوی به کار خود پایان دادند. تیم استقلال خوزستان دیروز در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک- یک به پایان رسید. این دیدار در نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم تیم صنعت نفت توسط وفا هخامنش در دقیقه ۶۹ به گل رسید و از حریف پیش افتاد. در ادامه ایوب کلانتری در دقیقه ۷۷ از روی نقطه پنالتی گل تساوی استقلال خوزستان را وارد دروازه تیم میهمان کرد تا در نهایت این دیدار  با تساوی
به اتمام برسد.


Page Generated in 0/0152 sec