printlogo


کد خبر: 206828تاریخ: 1397/12/5 00:00
اخبار

کنترل کوه‌خواری در کاشمر
فرماندار کاشمر گفت: می‌توانم ادعا کنم در حال حاضر تقریبا کوه‌خواری در کاشمر متوقف شده است، مگر در مواردی که ساخت‌وسازها در معرض دید نباشد اما در حاشیه جاده بین کوه‌سرخ و کاشمر این موضوع کنترل شده‌ است. محمدعلی نبی‌پور در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به انتقادات و گلایه‌های شهروندان کاشمری
در خصوص پدیده کوه‌خواری در این منطقه اظهار داشت: تصاحب حریم رودخانه و ارتفاعات در جاده کاشمر- کوه‌سرخ، بیشتر مربوط به گذشته بوده و با تغییر مدیریت منابع طبیعی شهرستان کاشمر و نظارت‌های بیشتر، این موضوع کنترل شده است. وی با بیان اینکه سال گذشته به ۲ مورد در این زمینه با حمایت دادستانی ورود کردیم و برای افراد متخلف پرونده‌سازی شد، افزود: همچنین سال گذشته با همکاری دادستانی، نیروی انتظامی و منابع طبیعی، یک گشت سیار برای جلوگیری از پدیده زمین‌خواری و کوه‌خواری در کاشمر راه‌اندازی شد. وی گفت: می‌توانم ادعا کنم در حال حاضر تقریبا کوه‌خواری در کاشمر متوقف شده است، مگر در مواردی که ساخت‌وسازها در معرض دید نباشد اما در حاشیه جاده بین کوه‌سرخ و کاشمر این موضوع کنترل شده‌ است.


توزیع روزانه 150 تن گوشت قرمز  و مرغ در بازار گلستان
استاندار گلستان گفت: روزانه 150 تن گوشت قرمز و مرغ در بازار این استان توزیع می‌شود و نانوایی‌های استان هم مشکلی در تامین آرد مورد نیاز ندارند. سیدمناف هاشمی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گلستان با بیان اینکه نیاز متوسط استان به گوشت مرغ بین 70 تا 85 تن است، گفت: با توجه به قرار داشتن در روزهای پایانی سال، روزانه 100 تن مرغ گرم به قیمت 11 هزار و 500 تومان در بازار عرضه می‌شود. استاندار گلستان همچنین گفت: مرغ‌فروشی‌ها در توزیع و عرضه مرغ همکاری لازم را داشته باشند و از توزیع مرغ میان افراد خاص بپرهیزند. هاشمی افزود: ما از کسانی که علاقه‌مند هستند از کشورهای مغولستان و قزاقستان گوشت قرمز با قیمت تمام شده 45 هزار تومان و دام زنده با قیمت 30 تا 32 هزار تومانی با ارز نیمایی یا آزاد وارد کنند، حمایت می‌کنیم.


Page Generated in 0/0238 sec