printlogo


کد خبر: 206829تاریخ: 1397/12/5 00:00
اخبار

ایجاد ۳۰۰۰ فرصت شغلی جدید  در سمنان
معاون امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه کاهش نرخ فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار استان در دستور کار است، گفت: تا پایان امسال 3 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود. حشمت‌الله عسگری در گفت‌وگو با مهر، حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون
4 هزار فرصت شغلی در استان سمنان ایجاد شده است و در این راستا با پرداخت تسهیلات رونق تولید، طبق برآوردها تا پایان امسال نزدیک به  3 هزار فرصت شغلی جدید در سطح استان ایجاد می‌شود. وی با بیان اینکه مهم‌ترین مساله دولت در موضوع ایجاد اشتغال، استقرار صنایعی است که فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را به‌کارگیری می‌کنند، اضافه کرد: باوجود حجم گسترده‌ای از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار، مهم‌ترین معضل امروز در حوزه تأمین نیرو برای واحدهایی است که افراد با تحصیلات دیپلم و زیر دیپلم را جذب می‌کنند. وی با اشاره به سیاست‌های دولت در حوزه رونق تولید نیز ابراز داشت: حفظ وضعیت موجود و نرخ تولید در استان با توجه به شرایط کنونی در اولویت اصلی و اساسی دولت قرار دارد.


بنیان بانکداری دیجیتال بر تجربه مشتری استوار است
رئیس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین در حاشیه رونمایی از پلتفرم «ایران زمین بوم» در هشتمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت گفت: ایران زمین بوم در حقیقت یک اکوسیستم برای توسعه بانکداری دیجیتال است. احمدرضا ایرجی‌زاده با اشاره به نقشی که پلتفرم ایران زمین بوم می‌تواند در توسعه بانکداری دیجیتال و تجربه مشتری داشته باشد، اظهار داشت: همانطور که می‌دانید بنیان بانکداری دیجیتال روی تجربه مشتری استوار است. پیش از این تجربه مشتری توسط خود بانک‌ها توسعه داده می‌شد اما در حال حاضر این امر توسط فین‌تک‌ها و شرکت‌هایی که در حوزه عملیات مالی فعالیت دارند انجام می‌شود. وی افزود: این شرکت‌ها خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌کنند که ممکن است بانک‌ها با توجه به محدودیت‌های ساختاری نتوانند به آن حوزه ورود کنند.


Page Generated in 0/0304 sec