printlogo


کد خبر: 206839تاریخ: 1397/12/5 00:00
اخبار

واکنش رسمی PSG به جذب ونگر
رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به خبر توافق با آرسن ونگر برای فعالیت به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه واکنش نشان داد. به نقل از لوپاریزین، آرسن ونگر بعد از پایان همکاری با آرسنال هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است.
رسانه‌های فرانسوی در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره حضور ونگر به عنوان مدیر ورزشی در پاری‌سن‌ژرمن منتشر کرده‌اند.
مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به این خبر واکنش نشان داد و گفت: از پاسخ دادن به این سوال خسته شده‌ام. من بارها گفته‌ام رابطه بسیار خوبی با ونگر دارم اما باشگاه پاری‌سن‌ژرمن یک مدیر ورزشی به نام آنثرو هنریکه دارد که کارش را بخوبی بلد است و نیازی به تغییر او نداریم.
ناصر الخلیفی ادامه داد: ما با هنریکه سال بعد هم قرارداد داریم و اصلاً به دنبال جایگزین او نیستیم. ما هیچ همکاری‌ای با آرسن ونگر نداریم.

پیروزی ترابزون‌اسپور با حسینی
ترابزون‌اسپور که در ترکیب خود از بازیکن ایرانی‌اش بهره می‌برد، گزتپه را شکست داد. ترابزون‌اسپور جمعه‌شب در هفته بیست‌وسوم سوپرلیگ ترکیه به مصاف گزتپه رفت و توانست میزبانش را ۳ بر یک شکست دهد. مجید حسینی در این بازی در ترکیب اصلی ترابزون حضور داشت و ۹۰ دقیقه بازی کرد. وحید امیری، دیگر بازیکن ایرانی این تیم به دلیل آسیب‌دیدگی در این دیدار حضور نداشت. ترابزون با ۳۶ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

پیشنهاد وسوسه‌انگیز اماراتها به رونالدو!
یک باشگاه اماراتی برای حضور فوق‌ستاره پرتغالی یووه در لیگ این کشور حاضر است 2 برابر دستمزد او در بیانکونری‌ها را پرداخت کند.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از elsport، کریستیانو رونالدو بعد از ۹ فصل حضور در رئال‌مادرید و کسب عناوین و جام‌های زیاد تصمیم گرفت این تیم را ترک کند و راهی یوونتوس شود. این فوق‌ستاره پرتغالی از باشگاه یووه سالانه ۳۰ میلیون یورو حقوق دریافت می‌کند و قرارداد 4 ساله با این تیم ایتالیایی دارد.
elsport نوشت در سفر اخیری که رونالدو به امارات برای حضور در مراسم گلوپ ساکر داشت یک تاجر اماراتی به رونالدو پیشنهاد وسوسه‌انگیزی برای حضور در لیگ امارات داد تا جایی که یک باشگاه اماراتی حاضر است پیشنهاد نجومی ۶۰ میلیون یورو برای یک فصل را به رونالدو بدهد.
پیش از این هم روزنامه دون بالون اسپانیا از احتمال حضور کریستیانو رونالدو در لیگ امارات سخن به میان آورده بود اما خود رونالدو چنین چیزی را رد کرده است.

سلطانی‌فر:
 ورزشکاران هم باید مانند ملت شرایط سخت اقتصادی را تحمل کنند
وزیر ورزش و جوانان مشکلات اقتصادی کشور را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: فشار اقتصادی برای همه ملت از جمله ورزشکاران است و ورزشکاران هم باید همچون مردم این فشار را تحمل کنند. به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک، شرایط اقتصادی کشور را مورد توجه قرار داد و با اشاره به فشاری که مردم تحمل می‌کنند، اظهار کرد: در شرایط کنونی مشکلات اقتصادی فشار زیادی را به مردم وارد کرده است، به همین دلیل، ورزشکاران هم باید این فشار اقتصادی را مانند مردم تحمل کنند.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: شرایط ویژه اقتصادی کشور روی ورزش هم تأثیر می‌گذارد و ورزشکاران هم باید با درک کامل از این وضعیت، این فشار اقتصادی را تحمل کنند.
او تاکید کرد: فشار اقتصادی باید توسط همه اقشار از جمله ورزشکاران تحمل شود، چرا که
اکنون دیگر در ورزش کشور دسترسی به منابع نامحدود نداریم و در عرصه ورزش هم باید خودمان را با شرایط جامعه تطبیق دهیم.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی توضیح داد: هنر مدیریت آن است که در این شرایط خاص و با توجه به محدودیت منابع، در عرصه ورزش طوری مدیریت کنیم که با کمک ملت بتوانیم به موفقیت دست یابیم.
 


Page Generated in 0/0056 sec