printlogo


کد خبر: 206869تاریخ: 1397/12/6 00:00
اخبار

آرین غلامی  با رهبر انقلاب دیدار کرد
آرین غلامی، شطرنج‌باز نوجوان تیم‌ملی جمهوری اسلامی ایران که در مسابقات بین‌المللی اخیر از رویارویی با حریفی از رژیم‌صهیونیستی امتناع کرده بود، ظهر دیروز (یکشنبه) به همراه خانواده خود با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد و مورد تقدیر ایشان قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، متن این گفت‌وگوی کوتاه به شرح زیر است:
معظم‌له: خب رفتید تیم‌ ملی؟
غلامی: بله! لطف شما بود، ممنونم.
معظم‌له: الحمدلله. خدا ان‌شاءالله شماها را حفظ کند. خدا ان‌شاءالله شماها را برای اسلام، برای این کشور نگه دارد. ایشان پدرتان هستند؟ خانم هم مادرتان هستند. خدا ان‌شاءالله به شما [پدر و مادر] ببخشد این جوان را. ان‌شاءالله که مایه‌ چشم‌روشنی شما باشد در دنیا و آخرت.
غلامی: می‌خواهم مدالم را تقدیم کنم خدمت‌تان.
معظم‌له: به به! خیلی خوب. خیلی خوشحال شدم آقای غلامی، آقای آرین گل. خوشحالیم که بحمدالله شماها را داریم. برای آینده‌ کشور شماها سرمایه‌اید؛ این سرمایه را نگه دارید.
غلامی: خیلی ممنون، شرمنده می‌کنید.
معظم‌له: این [مدال] را من از شما قبول می‌کنم و به شما برمی‌گردانم؛ این را دلم می‌خواهد نگه دارید شما و داشته باشید.

35 نماینده خواستار برگزاری علنی دادگاه فریدون شدند
35 نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار برگزاری علنی دادگاه حسین فریدون شدند. به گزارش فارس، در بخشی از این نامه خطاب به آیت‌الله آملی آمده است: با احترام و ضمن تشکر از اهتمام جنابعالی جهت برگزاری دادگاه حسین فریدون، به عرض می‌رساند برگزاری غیرعلنی دادگاه آقای حسین فریدون افکار عمومی را قانع نخواهد کرد. همانگونه که می‌دانید در طول 2 سال گذشته اتهامات و ابهامات متنوعی از تریبون‌های رسمی و غیررسمی بویژه در فضای مجازی راجع به ایشان منتشر شده است و اکنون هم مردم انتظار دارند صحت و سقم این اتهامات نسبت به برادر رئیس‌جمهور روشن شود و هم به نفع متهم و متهمان است بتوانند در محضر ملت ایران از خود دفاع کنند. در این صورت ملت ایران و افکار عمومی جهان می‌توانند شاهد عادلانه بودن رفتار و احکام قضات جمهوری اسلامی ایران نسبت به وابستگان بالاترین مقام اجرایی کشور باشند.

دولت زندگی را  برای مردم سخت کرده است
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: امسال دولت با سیاست‌های غلط مشکلات فراوانی را برای مردم پدید آورده و گرانی‌های روزافزون زندگی را برای مردم سخت کرده است.به گزارش مهر، اسدالله بادامچیان در نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: امسال دولت با سیاست‌های غلط مشکلات فراوانی را برای مردم پدید آورده و گرانی‌های روزافزون زندگی را برای مردم سخت کرده است. در همین راستا به جای اکتفا به چند بسته غذایی برای پایان سال، یک هیات برای حل مشکلات کارگران بیکار، کارکنان و کارمندان تعیین کرده و به مسائل آنها رسیدگی و شب عید آنها را شیرین کند.

وزیر نفت عزمی برای مقابله با تحریم‌‌ها ندارد
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی نسبت به بی‌توجهی وزارت نفت در زمینه مقابله با تحریم‌ها انتقاد کرد. سیدحسین نقوی‌حسینی در صفحه توئیتر خود نوشت: عزم و اراده‌ای در فروش نفت و مقابله با تحریم و بحران‌های پیش رو در وزارت نفت و شخص زنگنه وجود ندارد. این در حالی است که ما در شرایط تحریمی هستیم و آمریکایی‌ها تمام تلاش‌های خود را علیه کشورمان به کار بسته‌اند تا بتوانند تولید نفت و دیگر حامل‌های انرژی در ایران را تعطیل کنند.
 


Page Generated in 0/0052 sec