printlogo


کد خبر: 206880تاریخ: 1397/12/6 00:00
اخبار

رئیس پلیس پیشگیری تهران خبر داد
جمع‌آوری ۴۰ معتاد متجاهر  در اطراف دانشگاه شریف
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از اجرای طرح پاکسازی و جمع‌آوری معتادان متجاهر از معابر اطراف دانشگاه شریف خبر داد.سردار کیوان ظهیری با اعلام آغاز پاکسازی معابر اطراف دانشگاه شریف از معتادان متجاهر، درباره جزئیات این طرح به پلیس گفت: در پی مطالبات مردمی و دانشجویی جمع‌آوری معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ها از باغ‌های محله طرشت در دستور کار پلیس پیشگیری تهران بزرگ قرار گرفته است. رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: طرح جمع‌آوری این افراد پس از برآورد و رصد دقیق پلیسی و برگزاری جلسات مشترک پلیس و حراست دانشگاه صنعتی شریف، توسط معاونت عملیات پلیس پیشگیری، سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری و پلیس‌های تخصصی اجرایی شد. وی تصریح کرد: در این طرح که از ساعات بامداد پنجم اسفند آغاز شد، تاکنون ضمن جمع‌آوری 40 معتاد متجاهر برای انتقال به کمپ‌های ترک اعتیاد، 5 نفر نیز در ارتباط با سرقت‌های خرد بازداشت و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

رئیس شورای شهر تهران:
باغ‌های تهران تعیین‌ تکلیف می‌شود
رئیس شورای شهر تهران گفت: با تصویب لایحه دستورالعمل ماده ۱۴ قانون زمین‌شهری تهران (خانه‌باغ) بزودی باغ‌های تهران تعیین‌تکلیف می‌شود. به گزارش فارس، محسن هاشمی در پایان یکصد و بیست‌وپنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش از بررسی دستور جلسات 2 نطق پراحساس از 2 عضو شورای شهر تهران داشتیم و پس از آن نخستین دستور بررسی اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه محدوده طرح ترافیک یا محدوده مبارزه با آلودگی هوا بود که چند نکته از سوی فرمانداری تهران مطرح شده بود که اعضای شورای شهر تهران قبول کردند آن موارد را اصلاح کنند و به فرمانداری تهران ارسال شود. وی گفت: موضوع بعدی گزارش مالی بود که آخرین وضعیت مالیه شهرداری از سوی خزانه‌دار شورای شهر تهران ارائه شد و اعتراضی مبنی بر عدم ثبت هزینه‌ها داشتند. وی افزود: در ادامه موضوع قدیمی برج‌باغ‌ها مطرح شد که توضیحاتی درباره لغو مصوبه برج‌باغ‌ها و دستورالعمل ماده ۱۴ قانون زمین‌شهری مطرح شد. رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ لغو مصوبه برج‌باغ‌ها آذرماه به کمیسیون مشترک ارائه شده بود و در جلسه امروز (دیروز) کلیات مصوبه جدید مبنی بر دستورالعمل ماده ۱۴ قانون زمین شهری با ۱۱ ماده به تصویب رسید، البته در بعضی موارد اختلاف نظر وجود داشت که با ارائه پیشنهاد‌اتی حل شد.

آغاز موج بارش برف و باران از فردا
سازمان هواشناسی کشور ورود سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه و آغاز موج بارش‌ برف و باران در اکثر استان‌های کشور را پیش‌بینی کرد. به گزارش تسنیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، سازمان هواشناسی ک شور اعلام کرد از  بعدازظهر فردا سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور شده و به تناوب تا روز شنبه در کشور فعال خواهد بود. بر این اساس وضع هوای کشور در روز سه‌شنبه با بارش باران‌، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت‌ و در ارتفاعات و نقاط سردسیر استان‌های آذربایجان‌شرقی‌ و ‌غربی و برخی نقاط استان‌های اردبیل، زنجان، کردستان و کرمانشاه و همچنین ارتفاعات استان‌های تهران، البرز و قزوین با بارش برف پیش‌بینی می‌شود. همچنین روز چهارشنبه، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف در استان‌های  اردبیل، آذربایجان‌شرقی‌، آذربایجان‌غربی، شمال زنجان، غرب کردستان، گیلان، غرب مازندران، تهران، البرز، قزوین، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، برخی نقاط استان‌های خوزستان، لرستان، کرمانشاه‌، کرمان‌ و از بعدازظهر در خراسان  شمالی، خراسان‌رضوی و همچنین رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در بخش‌های مرکزی خلیج‌فارس، غرب و جنوب فارس، جنوب بوشهر، غرب هرمزگان و نواحی مرکزی سیستان‌وبلوچستان پیش‌بینی می‌شود.
 


Page Generated in 0/0134 sec