printlogo


کد خبر: 206893تاریخ: 1397/12/6 00:00
اخبار

پویش «کتاب ‌و زندگی»  به «قصه دلبری» رسید
مجمع ناشران انقلاب اسلامی هفتمین دوره پویش کتابخوانی «کتاب ‌و زندگی» را از عید انقلاب تا عید فطر برگزار می‌کند. به گزارش «وطن‌امروز»، مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری انتشارات روایت فتح، به ‌منظور ترویج فرهنگ مطالعه، پویش کتابخوانی کتاب ‌و زندگی را از عید 40 ‌سالگی انقلاب تا عید سعید فطر برگزار می‌کند. کتاب محوری این دوره از پویش، «قصه دلبری»، روایت مرجان دُرعلی، همسر شهید محمدحسین محمدخانی، از شهدای مدافع حرم است. این کتاب را محمدعلی جعفری به رشته تحریر درآورده و انتشارات روایت فتح آن را منتشر کرده است. کتاب «قصه دلبری» برای این پویش بازنویسی و در 144 صفحه با قیمت 15500 تومان عرضه شده است. دوره هفتم پویش کتاب‌ و زندگی که به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و انتشارات روایت فتح برگزار می‌شود، همچون دوره‌های قبل دارای جوایز متنوع و روش‌های مختلف برای شرکت در مسابقه است.

توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب
«آقای کتاب» منتشر شد
دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در ادامه انتشار کتاب‌های خود در حوزه تاریخ شفاهی انقلاب، کتاب «آقای کتاب»؛ مروری بر زندگی و زمانه حاج علی یزدانخواه، کتاب‌فروش انقلابی را منتشر کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، «آقای کتاب» در واحد تاریخ شفاهی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهیه شده و محمدحسین بارونقی تحقیق و تدوین آن را برعهده داشته است. این کتاب مروری بر زندگی و زمانه 60 سال کتاب‌فروشی «حاج علی یزدانخواه»، پدر شهید و از کتاب‌فروشان انقلابی و قدیمی شهر کاشان است.


«وقت داریم حالا» اکران نشده و نمی‌شود
حسین پارسایی، مدیرکل اداره نمایش خانگی با اشاره به اینکه «وقت داریم حالا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی فاقد پروانه ساخت سینمایی است، بیان کرد: این فیلم اکران نشده و نخواهد شد. به گزارش روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، فیلم ویدئویی «وقت داریم حالا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عبدالرضا کاهانی در فرانسه ساخته شده است و فاقد پروانه ساخت سینمایی است. حسین پارسایی، مدیر کل اداره نمایش خانگی گفت: کارگردان تقاضای اکران در گروه «هنر و تجربه» را داشته است که این امر با توجه به محتوای فیلم مستلزم اصلاحات اساسی و بنیادی بوده که به کارگردان فیلم اطلاع داده شده است. حسین پارسایی در پایان تاکید کرد: فیلم یادشده تاکنون اکران نشده و نخواهد شد.


انتخاب ترامپ به عنوان بدترین بازیگر سال!
برندگان سی‌ونهمین دوره جوایز تمشک طلایی با انتخاب بدترین‌های سینما در سال ۲۰۱۸ معرفی شدند. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، بنیاد اهدای جوایز تمشک طلایی بدترین‌های سینمایی سال را معرفی کرد. در میان برندگان فیلم «هولمز و واتسون» که با کسب ۶ نامزدی از پیشتازان بدترین فیلم‌ها بود با دریافت جوایز بدترین فیلم، بدترین کارگردان برای ایتن کوهن کارگردان این فیلم، بدترین بازیگر مرد مکمل برای جان سی. رایلی و بدترین دنباله، از دیگران جلو افتاد. در عین حال دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا برای حضور در نقش خود در 2 مستند «مرگ یک ملت» و «فارنهایت 9/11» جایزه بدترین بازیگر مرد را گرفت. ملیسا مک‌کارتی نیز برای بازی در 2 فیلم«قاتلان وقت خوش» و «زندگی پارتی» بدترین بازیگر زن سال شد. جایزه بدترین بازیگر زن مکمل نیز به کیلیان کانوی برای ایفای نقش در «فارنهایت 9/11» شناخته شد. جایزه بدترین فیلمنامه نیز به «50 طیف آزادی» نوشته نائل لئونارد بر مبنای رمان ای‌ال‌جیمز رسید.


Page Generated in 0/0063 sec