printlogo


کد خبر: 206910تاریخ: 1397/12/6 00:00
سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با «وطن‌امروز»:
اصرار فردوسی پور اشتباه بود

زهره فلاح زاده: بدون تردید سهراب بختیاری‌زاده یکی از خوشنام‌ترین مدافعان تاریخ باشگاه استقلال
است. به بهانه شروع خوب آبی‌ها در
نیم‌فصل دوم سراغ او رفتیم تا درباره وضعیت شاگردان شفر با او هم‌صحبت شویم. بختیاری‌زاده که یکی از متعصب‌ترین بازیکنان استقلال بود اعتقاد دارد باید مشکلات را درون باشگاه حل کرد تا کار به رسانه‌ها نکشد. او همچنین به اوج‌گیری مجدد استقلال امید بسیار دارد البته با شرط و شروطی.
***
 هواداران استقلال معتقدند برخی‌ها نمی‌خواهند این تیم موفق باشد.
طبیعی است استقلال همان‌طور که خواهان دارد، رقیبانی هم هستند که دوست ندارند تیم نتیجه بگیرد. طبیعی است و همین مساله باید باعث ‌شود تیم منظم‌تر، دقیق‌تر و با تمرکز بیشتر کار کند.
 از نظر امکانات، استقلال با مشکل روبه‌رو است.
ان‌شاءالله مشکلات سخت‌افزاری تیم حل می‌شود. این جالب نیست که بازیکنان باشگاهی مثل استقلال حتی به زمین تمرین‌شان معترض باشند. باعث تأسف است که باشگاه بزرگی مثل استقلال پس از این همه سال و این قدمت هنوز نتوانسته امکانات ابتدایی یک باشگاه فوتبال را مهیا کند. امیدوارم این مشکلات بزودی حل شود اما این باعث نمی‌شود که بازیکنان استقلال به دلیل وجود این مشکلات امتیاز از دست بدهند.
 هفته گذشته عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 برنامه جنجالی‌ای علیه استقلال و پاتوسی راه انداخت و اصرار بر این داشت که قرارداد هافبک جدید استقلالی‌ها غیر قانونی است.
من برنامه 90 را ندیدم اما شاید اصرار فردوسی‌پور مبنی بر غیرقانونی بودن قرارداد پاتوسی اشتباه بوده است. اینکه بخواهیم بگوییم عادل از روی عمد خواسته به تیم استقلال ضربه بزند، با اینکه تیمم را قلباً دوست دارم اما اینگونه نیست؛ کم و کاستی در برنامه‌ او هست اما ذهنیت منفی ما باید تغییر کند. استقلال باید به فکر اشتباهات تیم خودش باشد. دنبال این باشد که چرا ستاره‌های خود را در ابتدای فصل از دست داد و کلی بازیکن جدید خرید؟ اگر پول نداشتند آنها را نگه دارند، چطور توانستند تعداد زیادی بازیکن جذب کنند؟
 موضوع خرید تعداد زیادی بازیکن در استقلال را مطرح کردید؛ خیلی از بازیکنانی که به استقلال آمدند به نیمکت‌نشین محض تبدیل شدند و این یعنی باشگاه تنها خرید کرده بدون آنکه از آنها بهره‌ای ببرد.
خدا را شکر استقلال شرایط خوبی دارد و مربی دستش برای انتخاب بازیکن باز است. مهره‌های خوبی روی نیمکتش دارد که از نظر کیفی فاصله‌ای با بازیکنان فیکس تیم ندارند، حتی از بازیکنان اصلی بهتر هم هستند. تفکر مربی است که از کدام بازیکن بازی بگیرد. با توجه به فشردگی بازی‌ها و بازی در لیگ قهرمانان سرمربی از بازیکنان متعددی استفاده خواهد کرد. چیزی که مهم است موفقیت این تیم است.
 فکر می‌کنید استقلال باز هم با شفر بتواند از گروه مرگ لیگ قهرمانان صعود کند؟
استقلال ابتدا باید چند هفته مثل بازی با
پارس جم بازی کند و به ثبات تاکتیکی برسد. پس از آن می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا هم حرفی برای گفتن داشته باشد.
  به نظر شما استقلال هنوز شانسی برای قهرمانی در لیگ دارد؟
استقلال اگر می‌خواهد خودش را به صدر جدول نزدیک کند و در واقع شانس قهرمانی داشته باشد، حق از دست دادن امتیاز ندارد و باید بتواند در هر بازی به پیروزی برسد.
 


Page Generated in 0/0057 sec