printlogo


کد خبر: 206929تاریخ: 1397/12/7 00:00
اخبار

رئیس پلیس راه راهور ناجا خبر داد
ممنوعیت عملیات عمرانی در معابر از 25 اسفند تا 17 فروردین
رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: انجام هرگونه عملیات عمرانی در معابر درون و برون‌شهری کشور از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۷ فروردین ۹۸ ممنوع است.  به گزارش میزان،  سردار محمدحسین حمیدی در کمیته هماهنگی اجرای طرح ویژه ترافیکی نوروز ۹۸ افزود: برابر هماهنگی انجام شده رزمایش طرح نوروز ۹۸ روز چهارشنبه ۲۲ اسفندماه سال جاری اجرا می‌شود. وی افزود: در عین حال برابر هماهنگی صورت گرفته، ایستگاه‌های سلامت و توقفگاه‌های بین راهی بویژه در محور‌های کویری راه‌اندازی خواهد شد. از سوی دیگر آشکارسازی محل‌های حادثه‌خیز نیز پیش از آغاز سفر‌های نوروزی در دستورکار دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گرفته است. رئیس پلیس راه راهور ناجا در ادامه به آمار تصادفات نوروز ۹۷ اشاره کرد و گفت: بیشترین کشته‌های تصادفات رانندگی در نوروز ۹۷ در جاده‌های کشور متعلق به شمال استان فارس، خوزستان، خراسان رضوی، کرمان و شمال گیلان بوده است. وی افزود: همچنین بر اساس آمار‌ها، تعداد متوفیان تصادفات اتوبوس‌های فعال در ناوگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای در نوروز ۹۷ به میزان ۸۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است و تعداد کل تصادفات اتوبوس‌ها نیز ۴۸ درصد در طرح نوروز ۹۷ نسبت به سال قبل از آن کاهش نشان می‌دهد. رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به اینکه ۶۹ درصد تصادفات رانندگی در نوروز پارسال متعلق به خودرو‌های شخصی بوده است که این روند در مقایسه با سال قبل از آن افزایش نشان می‌دهد، افزود: همین موضوع حاکی از آن است که استقبال از حمل‌و‌نقل عمومی در سفر‌های نوروزی به دلایل گوناگون رو به کاهش است.

بازگرداندن چک 124 میلیونی  به صاحبش توسط پلیس
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور از کشف چک ۱۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان توسط یکی از ماموران راهور پایتخت خبر داد. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت اعلام کرد: روز پنجشنبه دوم اسفندماه امسال ستوان یکم وحید زارعی در حوالی میدان توحید یک برگ چک به مبلغ ۱۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پیدا می‌کند که پس از یک ساعت هیچ شخصی برای دریافت آن مراجعه نمی‌کند. این مامور وظیفه‌شناس برگ چک موصوف را به بازرسی راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تحویل می‌دهد تا با پیدا شدن صاحب چک و اثبات مالکیت آن، به او تحویل داده شود. به این ترتیب شناسایی مالک چک در دستور کار ماموران بازرسی پلیس راهور پایتخت قرار گرفت و ضمن شناسایی مالک آن از وی برای تحویل آن دعوت می‌شود. صاحب چک ۱۲۴ میلیونی پس از 5 روز به بازرسی مرکز راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مراجعه می‌کند و چک موصوف توسط سرهنگ ملکی، رئیس بازرسی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به وی بازگردانده می‌شود.

مدیرکل سلامت خانواده  وزارت بهداشت عنوان کرد
امکان بازگشت باروری در مردان عقیم شده
مدیرکل سلامت خانواده، جمعیت و مدارس وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بازگشت وازکتومی مردان در مراکز درمانی تحت پوشش بیمه است، گفت: درصد موفقیت این عمل بستگی به سن و شرایط جسمانی فرد دارد.
سیدحامد برکاتی، مدیرکل سلامت خانواده، جمعیت و مدارس وزارت بهداشت در ارتباط با این موضوع  که آیا امکان بازگشت وازکتومی در مردانی که در سال‌های گذشته عقیم شده‌اند وجود دارد یا خیر، به فارس گفت: این مسأله امروز قابل رفع است و رؤیای پدر شدن را به مردان بازمی‌گرداند. وی افزود: مردان به هرکدام از مراکز درمانی که مراجعه کنند، بازگشت وازکتومی برای آنها قابل انجام است و تحت پوشش بیمه قرار دارد. مدیرکل سلامت خانواده، جمعیت و مدارس وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: ‌درصد موفقیت بازگشت وازکتومی بستگی به سن و شرایط جسمانی فرد دارد.


Page Generated in 0/0049 sec