printlogo


کد خبر: 206930تاریخ: 1397/12/7 00:00
شهردار پایتخت:
هر کسی بیشتر از منافع شهر استفاده می‌کند، هزینه بیشتری بپردازد

شهردار تهران گفت: در مبارزه با فساد با هیچ‌کس تعارفی نداریم اما در برخورد با متخلفان سروصدا نمی‌کنیم.
به گزارش تسنیم، حناچی در پاسخ به پرسشی درباره نامه هشداردهنده یکی از اعضای شورای شهر به حناچی درباره تغییر یکی از شهرداران مناطق شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر مجاز هستند پرسش و نظارت کنند و حتی اعتراض داشته باشند؛ نامه‌ای که به آن اشاره کردید نامه جدیدی نیست و مربوط به یک ماه پیش است اما برای پاسخ به آن به ادبیات رجوع می‌کنم. «وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم/ که در طریقت ما کافریست رنجیدن!»، ما به‌طور مرتب جلساتی برای هماهنگی و همفکری با اعضای شورای شهر برگزار می‌کنیم.
شهردار تهران در پاسخ به پرسش دیگری درباره تجمع‌های متعددی که مقابل ساختمان شهرداری تهران می‌شود، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد همه تجمع‌های انجام شده اتفاقی نیست؛ البته این به‌معنای این نیست که شهرداری بدهکار یا طلبکار نیست ولی مدتی است با پیگیری‌های انجام‌شده کمترین اعتراض را داشته‌ایم اما در این بین نیز برخی افراد زیاده‌خواه وجود دارند که فضاسازی می‌کنند. باز هم تأکید می‌کنم این به‌معنای آن نیست که شهرداری بدهی ندارد یا نمی‌خواهد آن را پرداخت کند.
حناچی در پاسخ به پرسش دیگری درباره گران اداره ‌شدن شهر تهران گفت: جهت‌گیری شهرداری این است که هر کسی بیشتر از منافع شهر استفاده می‌کند، هزینه بیشتری بپردازد. در خیلی از خیابان‌ها، رستوران‌هایی وجود دارد که در تولید زباله سهم بیشتری دارند و باری که به شهر تحمیل می‌کنند با یک واحد مسکونی مساوی نیست، بنابراین تلاش شهرداری این است که عدالت را در این حوزه برقرار کند.
وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره مبارزه با فساد گفت: در این‌باره هیچ تعارفی نداریم و برخورد با متخلفان در حال انجام است اما سروصدا نمی‌کنیم. هر جا امر غیرمتعارفی وجود داشته باشد پیگیری لازم می‌شود و در صورت صحت آن برخورد لازم انجام می‌شود.
 


Page Generated in 0/0046 sec