printlogo


کد خبر: 206931تاریخ: 1397/12/7 00:00
کوتاه و گویا

 مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از تحت تعقیب قرار گرفتن پیمانکار بازار جنت خبر داد و گفت: پیمانکار چندین میلیارد تومان از کسبه بازار جنت کلاهبرداری کرده است. حمیدرضا تحصیلی با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی به اعتراض کاسبان بازار جنت اظهار داشت: حوزه خدمات شهری و شهرداری تهران بموقع به موضوع بازار جنت ورود پیدا کرد و ما توانستیم بازار جنت را از پیمانکار پس بگیریم. پیمانکار تلاش داشت با استفاده از نیاز مردم و با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال و شب عید نزدیک می‌شویم کسبه را تحریک و شهرداری را به عقب‌نشینی مجبور کند تا در نهایت موفق به تصاحب بازار شود.
 معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: مصرف ماری‌جوآنا باعث کوچک شدن مغز می‌شود که به طور معمول برگشت‌پذیر نخواهد بود یا خیلی دیر باز خواهد گشت. «محسن روشن‌پژوه» با اشاره به اثرات تخریبی ماری‌جوآنا بر مغز انسان گفت: ماری‌جوآنا یک ماده اعتیادآور است که ریشه آن از گیاه شاهدانه است، درواقع عامل اصلی که باعث ایجاد اثرات سوء می‌شود محتوای داخل شاهدانه است. وی افزود: به طور معمول مردم بین ماری‌جوآنا، گراس و حشیش تفکیک قائل می‌شوند در صورتی که همه اینها از خانواده شاهدانه است و تنها  نوع فرآوری و نحوه مصرف آنها با یکدیگر تفاوت دارد.
 سکینه اشرفی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران درباره اولویت‌های پایتخت در سال آینده اظهار کرد: برنامه‌ سوم توسعه که برای نخستین‌بار برای شهر تهران نوشته شده، مهم‌ترین دستور کار شهرداری برای 5 ‌سال آینده است که بر اساس این برنامه، هماهنگی و جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی برای همکاری با مدیریت شهری و توسعه مشارکت‌های مردمی مهم‌ترین برنامه شهرداری است. وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در شهرداری تهران در طول سال‌های گذشته وجود داشته، این است که در هرکجا متولیان امر کم‌کاری داشتند، شهرداری وارد عمل شده است، در حالی ‌که بسیاری از این اقدامات در صلاحیت و اختیارات شهرداری نبوده
 و نیست.


Page Generated in 0/0104 sec