printlogo


کد خبر: 206936تاریخ: 1397/12/7 00:00

من یک وج‏تری‏ان‏اَم و دیگرهیچ! هنرپیشه، نویسنده، شاعر، فروشنده، طلافروش، مانکن و اظهارنظرکننده زن، در صفحه مجازی خودش زیر یک عکس خیلی نزدیک از خودش، ضمن اشاره به سرطانزا بودن گوشت – از هر رنگی - به این مطلب اشاره کرد و رفت. وی ضمن پرسیدن این سوال مهم که آیا لاک مشکی به رنگ جلبک‏های روی لباسم می‏آید یا آره؟ از فالوئرهایش درخواست کرد بروند صفحه عمه‏کتی را لایک کنند و زود برگردند. یکی از کامنت‏گذاران زیر این پست نوشت: اگر محتکران و گران‏کنندگان گوشت، درقبال این اظهارنظر، به شما گوشت داده باشند، برای سکوت دربرابر شهادت مرزبانان ایرانی در حمله تروریستی، به شما چه داده‏اند؟
گفتنی است این سلبریتی ضمن نسبت‏دادن برخی خصوصیات خاص؛ به خواهر، مادر، پدر و بقیه فک و فامیلِ کامنت‏گذار فوق‏الذکر، وی را ریپورت‏اسپم کرد و از همه طرفدارانش خواست تا با خرید آمپول «زنونابینوژن»، به جوجه‏تیغی‏های نابارور صحرای شمالی آمریکا کمک کنند. شماره حساب این سلبریتی در بنیاد باران محفوظ است.
موسیو داعش
کارگروه ویژه اقدام مالی برای بار چندم، مهلت ایران را برای پذیرش لوایح خود تمدیدکرد. سخنگوی FATF که حرف می‏زد، در مصاحبه سرپایی با خبرنگاران گفت: کارگروه ویژه اقدام مالی چهارماه دیگر به ایران مهلت می‏دهد که بپذیرد وگرنه! وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: وگرنه چه؟! گفت: وگرنه چهارماه دیگر مهلت را تمدید می‏کنیم! وی همچنین اضافه‏کرد: اینکه می‏بینید یک تیم حرفه‏ای پولشویی فرانسوی در عراق، منابع مالی داعش را برایش تأمین می‏کرده و پولهایشان را می‏شسته؛ به دلیل علاقه زیاد فرانسوی‏ها به تمیزی و بلکه عشق به شست‌وشو است. سخنگوی این کارگروه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا کشوری مثل فرانسه که مرکز FATF هم هست، همچنان از گروهکهای تروریستی حمایت می‏کند و آنها را پشتیبانی می‏کند؟ فقط توجه کرد وتا پایان مصاحبه دیگر صدایی از او شنیده نشد.
چیزی نیست
صالحی: ایران دست خود را برای مذاکره با عربستان درازکرده‏است رییس‏‏ سازمان انرژی اتمی که با حفظ سمت، وزیرامورخارجه سابق ایران هم هست، به خبرنگار ما گفت: ایران یک کشور مقتدر است و می‏تواند هرجایش را که دلش خواست برای مذاکره با کشورهای دیگر درازکند. وی ضمن اشاره به آمادگی ایران برای مذاکره با عربستان، درباره موضوع این مذاکره گفت: چه بدونم حالا! صالحی، اصل مذاکره برای مذاکره را فلسفه این دولت دانست و آرزوکرد روزی برسد که تمام دنیا کار و زندگی‏شان را زمین بگذارند و بیایند باهم مذاکره کنند، وی تصریح کرد: حتی می‏توانند «بروند» باهم مذاکره کنند.
رییس سازمان انرژی اتمی افزود: همانطور که آقای ظریف گفت، بیش از صدوبیست میلیاردنفر از مردم ایران با همه این چیزها [قراردادها] موافقند و فقط هشتادوپنج میلیون نفر مخالفت می‏کنند که آن‏هم چیزی نیست. وی ادامه داد: اینکه ما در طول پنج – شش‏ سال گذشته، چه دادیم و چه گرفتیم را فقط من و حافظ‏شیرازی می‏دانیم و از آقای جهانگیری می‏خواهم دیگر در این‏باره به من پیام ندهد.


Page Generated in 0/0055 sec