printlogo


کد خبر: 206937تاریخ: 1397/12/7 00:00
مشکل نیم‌کلاچ آقای داماد

شنیده‌ها از مردود شدن چندباره آقای کامبیز مهدی‌زاده ملقب به داماد رئیس‌جمهور در آزمون خلبانی حکایت می‌کند. البته با علم به توانمندی‌های آقای مهدی‌زاده، احتمالا ایشان با بخش آیین‌نامه آزمون خلبانی مشکل نداشته و در بخش شهری و نیم‌کلاچ نمودن هواپیما مردود شده که انصافا هم سخت است. گفته شده ایشان سخت مشغول تلاش است و حتی در منزل و زمان استراحت هم لباس خلبانی را در نمی‌آورد.
    آقای داماد وقتی چند ماه پیش با فشار افکار عمومی و خصوصی مجبور به استعفای زود هنگام از سمت معاونت وزرات صمت(همان وزارت صنعت، معدن و تجارت که به اختصار صمت خوانده می‌شود و ما هم اینجا از همان اختصار استفاده کرده‌ایم) شد، آقای رحمانی یعنی وزیر مربوط، اظهار داشتند که سوابق آقا کامبیز را به هر کسی گفته‌اند به او به خاطر انتخاب‌شان تبریک گفته‌اند. احتمالا سابقه و رزومه‌ای که آقای وزیر به آن اشاره داشتند شامل دو بند زیر بوده است.
1- حضور در پروژه وصلت با خانواده ریاست جمهوری به عنوان فرد محوری پروژه و مجری طرح
2- سابقه بیش از سه مردودی موفق در آزمون خلبانی به عنوان داوطلب و مصرف نمودن پذیرایی جلسه آزمون به صورت کامل
    همان‌طور که واضح است این مهارت‌ها دقیقا منطبق با نیازهای مدیریتی زیرمجموعه‌های صمت(همان وزارتخانه‌ای که در اواسط متن هم به آن اشاره شد و ما به دلیل اختصار از گفتن نام کامل آن طفره می‌رویم) است و این وزارتخانه خصوصا در بخش‌های مرتبط با صنعت خودرو، تشنه حضور چنین مدیران با سابقه‌ای است. به امید توفیق همه جوانان وطن!
 


Page Generated in 0/0057 sec