printlogo


کد خبر: 206952تاریخ: 1397/12/7 00:00
اخبار

اعزام انتخاباتی معاون وزیر برای افتتاح یک سالن ساده
شگرد وزارت ورزش برای انتخابات فدراسیون کشتی
در حالی‌ که وزارت ورزش اصرار دارد در انتخابات فدراسیون‌ها حمایتی از هیچ کاندیدایی نمی‌کند اما شواهد حکایت از خلاف این رویه دارد.
در حالی‌که هنوز ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی آغاز نشده است اما از مدت‌ها قبل مدعیانی که احساس می‌کنند شانس بیشتری برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون گوش‌شکسته‌ها دارند، رایزنی‌های خود را برای جمع‌آوری آرای هیأت‌های کشتی استانی آغاز کرده‌اند.
اما نکته جالب توجه در این بین رفتار متناقض وزارت ورزش و جوانان است؛ در حالی ‌که همواره در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی شائبه مهندسی انتخابات و دخالت مسؤولان بلندپایه ورزش کشور به منظور رساندن فرد مورد نظر خود به ریاست فدراسیون‌ها مطرح بوده و هست اما این موضوع همواره توسط مسؤولان وزارتخانه تکذیب شده است.
اخیرا نیز یکی از افرادی که در وزارت ورزش مسؤولیت دارد و فعالیت‌های انتخاباتی خود را برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون کشتی آغاز کرده، با وجود انتقاداتی که به وی به‌دلیل استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ می‌شود، همچنان به این رویه ادامه می‌دهد.
داورزنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بارها در صحبت‌های خود اشاره داشته که وزارتخانه نه‌تنها از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند بلکه اجازه استفاده از امکانات دولتی را نیز به هیچ‌کدام از اعضای وزارتخانه نمی‌دهد؛ موضوعی که با کمی ریز شدن در اتفاقات اخیر به تناقض در آن بخوبی پی می‌بریم.
اخیرا معاون وزیر ورزش با وجود انتقاداتی که به سفرهای اخیر استانی وی به منظور تبلیغات انتخاباتی می‌شد، مجددا برای افتتاح یک سالن ورزشی ساده در استان خراسان‌جنوبی ماموریت یافته و قرار است بار دیگر با استفاده از بودجه و امکانات دولتی به منظور پرزنت کردن خود رنج سفر را به تن بخرد. آیا افتتاح یک سالن ورزشی ساده در یک شهرستان نیازمند حضور معاون وزیر ورزش است یا باید پشت‌پرده این ماموریت را واکاوی کرد؟
بدون شک در پس این ماموریت هدفی به غیر از تبلیغات انتخاباتی نمی‌تواند باشد؛ حالا باید دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟!
در هر حال وزارت ورزش و جوانان یا باید بی‌طرفی خود را در این کارزار انتخاباتی مشخص کند یا به صورت شفاف از کاندیدای مورد نظر خود اعلام حمایت کند تا حداقل سایر رقبا در این کارزار نابرابر وقت و هزینه خود را تلف نکنند و به سخره گرفته نشوند. وقتی قرار است شاهد نبردی نابرابر در این میدان باشیم، بهتر است سایر رقبا یا خود را کنار بکشند یا گام در میدانی بگذارند که یک طرف آن حریف قدرتمند و با نفوذی مانند وزارت ورزش با استفاده از
امکانات بی شمار دولتی است.


روزنامه‌های ایتالیایی رونالدو را نقره‌داغ کردند
روزنامه‌های ایتالیایی امتیاز کمی به عملکرد مهاجم یوونتوس در دیدار برابر بولونیا دادند. به نقل از آ.اس، یوونتوس روز شنبه در سری A ایتالیا برابر بولونیا قرار گرفت و با تک‌گل پائولو دیبالا میزبانش را شکست داد. کریستیانو رونالدو بدترین امتیاز را میان بازیکنان تیم تورینی کسب کرد. روزنامه‌های ایتالیایی گاتزتا دلواسپورت، کوریره دلواسپورت و توتو اسپورت به عملکرد ستاره پرتغالی نمره 5 دادند. همچنین کوریره دلاسرا، لا رپوبلیکا و لا استامپا نیز به مهاجم یوونتوس امتیاز 5 دادند. ایل جورناله کمی هوشمندانه عمل کرد و به رونالدو ۵/۵ داد. این در حالی بود که لیبرو به امتیاز دیگر روزنامه‌ها اهمیتی نشان نداد و به این بازیکن امتیاز 5/4 داد. بر اساس الگوریتم سایت WhoScored این دومین بازی بد رونالدو در سری A بود. این سایت امتیاز 43/6 را به بازیکن پرتغالی اختصاص داد. بدترین عملکرد مهاجم یوونتوس به دیدار برابر کیه‌وو بر می‌گشت که او امتیاز 40/6 را کسب کرد.


Page Generated in 0/0050 sec