printlogo


کد خبر: 207119تاریخ: 1397/12/11 00:00
اخبار

قائم‌مقام رسانه ملی مطرح کرد
افزایش مخاطبان رسانه ملی  به ۷۰ درصد
قائم مقام سازمان صداوسیما با اشاره به حمایت سازمان صداوسیما از بنگاه‌های اقتصادی متوسط به پایین گفت: در حال حاضر در ایران‌کالا از کارآفرینان، وجهی بابت کالاها دریافت نمی‌شود. به گزارش مهر، حجت‌الاسلام سیدرمضان موسوی‌مقدم در «جشن نخستین سالگرد افتتاح شبکه تلویزیونی ایران‌کالا» با بیان اینکه در حال حاضر مهم‌ترین جنگی که در آن قرار داریم، جنگ اقتصادی است و همه دنیا در حال پشتیبانی از دشمنان ایران هستند، یادآور شد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی باید درون‌زا و برون‌نگر باشد. ظرفیت اقتصادی کشور ما به صورت بالقوه در حدی است که می‌تواند به استقلال حقیقی منجر شود. موسوی‌مقدم با بیان اینکه صداوسیما تمام جهت‌گیری‌ها را برای تحقق اقتصاد مقاومتی هم‌راستا کرده و پیوست اقتصاد مقاومتی را آماده کرده‌ایم، گفت: مهم‌ترین ظرفیت صداوسیما، بالا بودن مخاطبان آن و نفوذ میان مردم است که بر اساس آخرین آمار اعلامی سازمان صداوسیما، میزان مخاطب و رضایتمندی مردم از رسانه ملی، بالای ۷۰ درصد است که هیچ رسانه‌ای در دنیا چنین ویژگی‌ای ندارد. برای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی در رسانه ملی، شیوه‌نامه جدیدی تعریف کردیم و با حذف خط‌قرمزهای سابق که در آن نام بردن از هر کارآفرین، به منزله‌ تبلیغ شمرده می‌شد، به سیاست حمایت از کارآفرینان تغییر رویکرد دادیم. در حال حاضر سیاست رسانه ملی، حمایت از بنگاه‌های اقتصادی متوسط به پایین است.


بزرگداشت ام‌الاسرای ایران در همایش «بانوی باران»
مؤسسه پیام آزادگان با مشارکت حوزه هنری، همایش «بانوی باران» را برگزار می‌کند. به گزارش «وطن امروز»، همایش «بانوی باران» را با هدف  بزرگداشت ام‌الاسرای ایران، مرحومه بانو «بهجت افراز» چهارشنبه ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۶ در تالار سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، برگزار می‌شود. در این مراسم فیلم سینمایی «۲۳ نفر» نیز اکران خواهد شد. مرحومه حاجیه خانم بهجت افراز مقلب به ام‌الاسرای ایران، سال‌های سال به عنوان رئیس اداره جست‌وجوی اسرا و مفقودان در کنار آزادگان و خانواده‌های‌شان، فراتر از وظیفه خطیری که بر عهده داشت، ایستاده بود. با مبادله ۶ میلیون نامه بین آزادگان و خانواده‌های‌شان؛ شبانه‌روز در راه کمک به خانواده‌های مفقودان و جست‌وجوی آنها تلاش می‌کرد. آنچه آزادگان رنج‌کشیده تا همیشه به یاد خواهند داشت، مهر و عطوفت مادرانه‌ای بود که مرحومه حاجیه خانم بهجت ‌افراز را از طرف سید آزادگان، مرحوم ابوترابی به عنوان ام‌الاسرا مفتخر کرد.


یکه‌تازی «قانون مورفی» در گیشه سینماها
جدیدترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی روی پرده، این بار نه بر اساس اعلام پخش‌کنندگان بلکه بر اساس اطلاعات سامانه فروش سینمای ایران مشخص شد. به گزارش ایسنا، با توجه به امکان دسترسی به اطلاعات سامانه فروش سینمای ایران، میزان فروش فیلم‌هایی روز سینمای ایران به این شرح است: 2 فیلم سینمایی «بهشت گمشده» حمید سلیمیان و «دایان» بهروز نورانی‌پور در ژانر دفاع‌مقدس که از چهارشنبه همین هفته روی پرده سینماها رفته‌اند، بر اساس آخرین به روزرسانی سامانه فروش سینمای ایران، به ترتیب نزدیک به ۱۱ میلیون تومان و ۶۰ هزار تومان فروش داشته‌اند. همچنین فروش فیلم‌های سینمایی «هت‌تریک» ۸۰۹ میلیون تومان، «ماموریت غیرممکن» ۲۴۴ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان، «آشغال‌های دوست‌داشتنی» 2 میلیارد تومان، «ضربه فنی» ۵۳ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان، «قرارمون پارک شهر» ۱۰ میلیون و ۹۷۷ هزار تومان، «جن زیبا» ۵۷۰ میلیون تومان و «سوءتفاهم» ۱۹۸ میلیون تومان رسید. 2 فیلم سینمایی «ترانه» مهدی صاحبی و «پارادایس» علی عطشانی نیز به ترتیب ۲۵۵ میلیون تومان و 3 میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان فروش داشته‌اند. با این تفاسیر، فیلم سینمایی «قانون مورفی» رامبد جوان نیز که در دی‌ماه روی پرده رفته و در آخرین هفته نمایش خود در سرگروهی قرار دارد با رسیدن به رقم فروش بیش از 9 میلیارد تومانی، پرفروش‌ترین فیلم زمستان امسال شده است.
 


Page Generated in 0/0130 sec