printlogo


کد خبر: 207123تاریخ: 1397/12/11 00:00
اخبار

حرکت زشتی کردند  که باعث واکنش منشا شد
مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه این باشگاه پیگیر درگیری فرهاد مجیدی است، گفت: علاوه بر کشیدن موی گادوین منشا، حرکت زشتی با این بازیکن انجام دادند که باعث واکنش او شد. امیرحسین فتحی درباره اتفاق رخ داده برای فرهاد مجیدی بعد از بازگشت استقلال از اهواز و توقیف اتومبیل او گفت: قضیه فرهاد مجیدی را پیگیری می‌کنیم. وی درباره گلزنی و درخشش بازیکنان خارجی استقلال تصریح کرد: خدا را شکر، استقلال با برنامه نسبت به جذب بازیکن اقدام کرد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین درباره درگیری علی خطیر، معاون باشگاه استقلال با علیرضا حقیقی تاکید کرد: قضیه آقای خطیر را هم پیگیر هستیم و امیدواریم سیستم قضایی فوتبال و دستگاه قضایی با خاطی برخورد کند. فتحی درباره درگیری گادوین منشا با یکی از تماشاگران بعد از بازی با فولاد هم تاکید کرد: هنوز گزارش منشا را ندیده‌‌ام. هر موقع این گزارش را ببینم در خدمت شما هستم. وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت گویا موی منشا را کشیدند و وی این عکس‌العمل را نشان داد، تصریح کرد: هنوز خبر خاصی در این‌باره ندارم. من شنیده‌ام  به وی تعرض کرده‌‌اند و علاوه بر کشیدن مو، کار زشتی هم انجام دادند که منشا مجبور به واکنش شد. شنبه گزارش این بازیکن را می‌بینم و حتما تصمیم‌‌‌گیری می‌کنیم. مدیرعامل استقلال درباره برگزاری داربی هم تاکید کرد: داربی دهم فروردین برگزار می‌شود. فتحی درباره اینکه آیا فشردگی بازی ها به ضرر استقلال نیست؟ گفت: این برای فوتبال کشورمان است. ما هم مثل تمام تیم‌ها این برنامه را تحمل می‌کنیم. امیدواریم استقلال از این رهگذر عبور کند.

مهاجم السد از ۱۰۰ گل گذشت
بغداد بونجاح، مهاجم تیم فوتبال السد قطر با به ثمر رساندن 3 گل در دیدار این تیم مقابل القطر، به یک آمار رویایی با السد دست یافت. در یکی از مسابقات هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر، تیم السد به مصاف القطر رفت و با نتیجه ۸ بر یک برابر این تیم به پیروزی رسید. در این مسابقه عبدالکریم حسن، حسن الهیدوس، اکرم عفیف (3 بار) و بغداد بونجاح (3 بار) برای السد گلزنی کردند. بونجاح که توانایی‌‌های خود را پیش از این در تیم السد بارها اثبات کرده بود، با این 3 گل، تعداد گل‌‌های خود را با تیم السد از زمان حضورش در این تیم به عدد ۱۰۲ رساند تا یک آمار رویایی را ثبت کرده باشد. السد همانند فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس ایران هم‌گروه است و این میزان آمادگی بونجاح زنگ خطری برای مدافعان پرسپولیس به حساب می‌آید.

ممانعت رژیم اشغالگر از سفر دبیر فدراسیون ووشوی فلسطین به ایران
نیروهای رژیم صهیونیستی از حضور دبیر کل و سرپرست فدراسیون ووشوی فلسطین برای حضور در جام صلح و دوستی ایران جلوگیری کردند. به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، پنجشنبه‌شب تیم 8 نفره ووشوی فلسطین قصد خروج از سرزمین‌‌های اشغالی و سفر به ایران را داشت تا در سومین دوره جام صلح و دوستی در زاهدان شرکت کند. با این حال نیروهای اشغالگر صهیونیستی، دبیر کل فدراسیون فلسطین را که سرپرست تیم اعزامی به ایران بود به مدت ۶ ساعت بازداشت می‌کنند. در ادامه نیز از سفر وی به ایران جلوگیری و دبیر فدراسیون ووشوی فلسطین به سرزمین اشغالی بازگردانده شد. با این اوصاف ووشوکاران فلسطینی بدون سرپرست به ایران سفر کردند.
«عبدالرحمن محمد ادغیش» دبیر فدراسیون فلسطین و سرپرست این تیم، حامل بیانیه مردم ستم‌دیده فلسطین در مدح صلح جهانی و ورزش جهت قرائت در مسابقات بین‌المللی صلح و دوستی ایران بود. این مسابقات طی روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفندماه در شهر زاهدان برگزار می‌شود که این موضوع موجب حساسیت بیشتر نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی شده است.
فدراسیون ووشوی ایران ضمن محکوم کردن این اتفاق و با توجه به اینکه این اقدام ضد حقوق‌بشری، کاملاً در تضاد با منشور المپیک است، اقدامات خود را جهت پیگیری موضوع از سوی نهاد بین‌المللی ورزشی (کمیته ملی المپیک ایران و کمیته بین‌المللی المپیک) آغاز کرده است.
فدراسیون ووشوی فلسطین نیز در پیامی که در شبکه‌‌های مجازی منتشر کرده است، ضمن محکوم کردن این اقدام، با اعتراض به نهادهای بین‌المللی ورزش خواهان پیگیری موضوع در قبال اقدامات رژیم صهیونیستی درباره جلوگیری مردم فلسطین از حق خود در مشارکت در فعالیت‌‌های بین‌المللی شده است. همچنین از کمیته بین‌المللی المپیک خواست از مشارکت رژیم صهیونیستی در فعالیت‌‌های جهانی، به عنوان یک اقدام تنبیهی در برابر ممانعت از آزادی ورزشکاران فلسطینی جلوگیری کند.


Page Generated in 0/0186 sec