printlogo


کد خبر: 207171تاریخ: 1397/12/12 00:00
اخبار

برگزاری عیدانه کتاب لغو شد
مدیرعامل خانه کتاب از برگزار نشدن عیدانه کتاب به دلیل پرداخت نشدن معوقات طرح پاییزه خبر داد. به گزارش تسنیم، نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل خانه کتاب، ‌ از عدم پرداخت معوقات کتابفروشی‌ها در طرح پاییزه کتاب خبر داد و گفت: متأسفانه چون هنوز نتوانسته‌ایم معوقات کتابفروشی‌ها در طرح پاییزه کتاب را پرداخت کنیم،‌ عیدانه کتاب را برگزار نخواهیم کرد. پیش از این تلاش داشتیم در اسفندماه زمستانه کتاب را به جای عیدانه برگزار کنیم. قرار بود اگر معوقات پاییزه پرداخت شود،‌ زمستانه کتاب را نیز به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کنیم و برای خرید کتاب‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی تخفیف‌های بیشتری لحاظ شود. پرداخت معوقات پاییزه را پیگیری کردیم‌ اما به هر حال شرایط اقتصادی کشور را نیز باید در نظر گرفت. کتابفروشان حق دارند و‌ مطالبات آنها قانونی است‌، ما تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر این مطالبات را پرداخت کنیم.

کتاب «مادرانه» توسط «به‌نشر» منتشر شد
«مادرانه»؛ روزشمار بارداری، بیان‌کننده حس و حال مادرانه و مراقبت‌های پزشکی این دوران است که توسط به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شد. به گزارش «وطن‌امروز»، کتاب «مادرانه» به قلم صدیقه سادات بهشتی، با زبانی ساده به بیان روزشمار دوران بارداری می‌پردازد و در مدت ۴۰ هفته در کنار مادران خواهد بود. این اثر که چاپ نخست آن در قطع خشتی و با شمارگان یکهزار نسخه توسط به‌نشر منتشر شده است، با قیمت ۲۳۰ هزار ریال در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. هر هفته در این روزشمار با جملاتی از «حس و حال مادرانه» آغاز می‌شود که با وضعیت و موقعیت مادر در طول این دوران همراه است. همچنین کتاب «مادرانه» به شرایط مادر پس از بارداری نیز می‌پردازد و در این فرصت ۴۰ هفته‌ای نکات «فرزندداری» و مراقبت از کودک را یادآوری کرده و مهارت‌های لازم را آموزش می‌دهد.


قصه علمی - تخیلی «لبه فردا» 2 قسمتی می‌شود
انتظار می‌رود تام کروز و امیلی بلانت در ادامه فیلم اکشن علمی - تخیلی «لبه فردا» دوباره با هم همراه شوند. به گزارش مهر به نقل از ددلاین، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد ادامه فیلم «لبه فردا» را که محصول ۲۰۱۴ این کمپانی بود، با استخدام یک نویسنده جدید می‌سازد. البته برادران وارنر سال ۲۰۱۶ نیز اعلام کرده بود قصد ادامه ساخت این فیلم را دارد و از همان زمان به چگونگی روند پیشرفت آن فکر می‌کرد تا اینکه سرانجام 3 سال پس از آن زمان، اکنون به طور رسمی اعلام کرده تولید این فیلم شروع شده است. نسخه اصلی فیلم که ساخته داگ لیمان بود ماجرای افسری را روایت می‌کند که در جنگ با بیگانگانی است که زمین را تهدید می‌کنند. وی در این فیلم پس از هر بار کشته شدن در نبرد، دوباره زنده می‌شود و به روز پیش از مرگ خود باز می‌گردد و هر بار توانایی‌های وی بیشتر می‌شود. هر چند هنوز از بازیگران نام برده نشده اما انتظار می‌رود تام کروز و امیلی بلانت دوباره با هم در این فیلم دیده شوند.

کارگردان مکزیکی برنده اسکار فیلم اکشن می‌سازد
گی‌یرمو دل تورو، کارگردان مشهور مکزیکی قرار است فیلم اکشن «زانباتو» ‌را برای پارامونت و کمپانی جی‌جی‌آبرامز بسازد. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، پس از مدت‌ها گمانه‌زنی سرانجام آشکار شد فیلم اکشنی به نام «زانباتو» توسط گی‌یرمو دل‌تورو ساخته می‌شود. «زانباتو» با تمرکز بر دختری جوان ساخته می‌شود که مهارت‌های مرگباری در مبارزه دارد. دل‌تورو جایزه اسکار را سال پیش برای تولید و کارگردانی فیلم «شکل آب» دریافت کرد. جی‌جی آبرامز تهیه‌کننده «ماموریت: غیرممکن - فال‌اوت» بود و مرحله پس از تولید «جنگ ستارگان: اپیزود ۹» را که ۲۰ دسامبر روی پرده‌ها می‌رود بر عهده داشت.
 


Page Generated in 0/0062 sec