printlogo


کد خبر: 207183تاریخ: 1397/12/12 00:00
اخبار

خروج 110 هواپیما از ناوگان هوایی
بر اساس آمارها از حدود ۲۶۰ هواپیمای موجود در آشیانه ایرلاین‌ها، فقط حدود ۱۵۰ فروند فعال هستند، از این رو نیمی از هواپیماها از رده خارج شده‌اند. شادمهر کاظم‌زاده، رئیس کمیته حمل‌ونقل کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی برای خرید هواپیما، گفت: در شرایط کنونی نوسازی ناوگان حمل‌ونقل هوایی بسیاری ضروری است. وی ادامه داد: در سال‌های اخیر اقداماتی برای نوسازی ناوگان هوایی صورت گرفت و در این میان 13 فروند هواپیمای ATR و چندین فروند هواپیمای ایرباس خریداری شد. وی با بیان اینکه خرید 100 فروند هواپیمای جدید تا پایان سال 2019 باید در دستور کار وزارت راه‌وشهرسازی قرار گیرد، گفت: البته این میزان حداقل نیاز ناوگان حمل‌ونقل هوایی است.


۲۰۶ و سمند فروش فوری شد
ایران‌خودرو در راستای طرح فروش فوری تعدادی از محصولات خود برای تنظیم بازار خودرو، دیروز 2خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و سمند ال ایکس EF۷ را به‌فروش ‌رساند. به ‌گزارش تسنیم، در هفتمین روز اجرایی شدن طرح فروش فوری تعدادی از خودروها برای تنظیم بازار، 2 خودروی پژو 206 تیپ 2 و سمند ال‌ایکس EF7 با قیمت‌های 66 میلیون و 825 هزار تومان و 73 میلیون و 840 هزار تومان به‌فروش ‌رسید و امکان فروش آنها تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

تجمع شاکیان «کرمان‌خودرو» مقابل مجلس
جمعی از شاکیان شرکت «کرمان‌خودرو» صبح دیروز مقابل مجلس تجمع کردند. به گزارش ایسنا، تجمع‌کنندگان مقابل مجلس عنوان می‌کردند که از خرداد 97 برای خودرو ثبت‌نام کرده‌اند اما «کرمان‌خودرو» اعلام کرده برای تحویل خودرو باید پول بیشتری بپردازند. معترضان می‌گفتند این شرکت به تعهدات خود در برابر ثبت‌نام خودروهایش عمل نکرده و بر همین اساس خواستار ورود مجلس و نمایندگان به این موضوع بودند.


Page Generated in 0/0051 sec