printlogo


کد خبر: 207242تاریخ: 1397/12/13 00:00
کوتاه و گویا

 کارگاه آموزشی فن بیان ویژه کسب‌وکارهای نوپا در محل برپایی کارگاه‌های شتاب‌‌دهنده خانه نوآوری برگزار شد. در این کارگاه، فرزانه قهرمانی مباحثی چون فن بیان، تکنیک‌های افزایش عزت نفس و اصول سخنرانی را تدریس کرد. قهرمانی نویسنده کتاب قهرمان عزت نفس و مدرس فن بیان و مهارت‌های ارتباطی است.
 نمایشگاه عیدانه حریر در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان و کالای ایرانی در بوستان آب و آتش برگزار‌‌‌‌ می‌شود. انواع مواد غذایی، خشکبار، آجیل، پوشاک کودک و بزرگسال، کیف و کفش، گل و گیاه، صنایع دستی و سوغات استان‌ها در این نمایشگاه ارائه‌‌‌‌ می‌شود. گفتنی است نمایشگاه عیدانه حریر از ۱۴ لغایت ۲۴ اسفند از ساعت۱۰ الی ۲۳ برپاست.
 همزمان با سال جهانی جدول دوره‌ای عنصرها (150 سالگی جدول‌ مندلیف)، رویداد آموزشی «جدولیف» در شعبه فرهنگان موزه ملی علوم و فناوری ایران آغاز به کار کرد. این موزه در راستای رسالتی که برای ترویج علم در میان همه اقشار جامعه دارد، رویدادی به نام «جدولیف» را برای دانش‌آموزان دبیرستانی طراحی و اجرا کرده است. در این رویداد دانش‌آموزان می‌توانند در فضایی صمیمی و شاد با رقابت، بازی و سرگرمی مطالب فراوانی را درباره نقش و کارکرد عنصرهای شیمیایی در زندگی خود بیاموزند.
 مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از مرمت و بازسازی دیوارنگار»های مزین به عکس شهدا در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: این طرح آماده شده و امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد. برزین ضرغامی اظهار داشت: امسال سازمان زیباسازی شهر تهران با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و همچنین معاونت خدمات شهری اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوعی در ایام نوروز خواهد کرد.
 یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان خواهد بود. جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در یازدهمین دوره میزبان 23 میهمان از 7 کشور جهان است.
 معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری و امور شورا گفت: به دلیل سودآوری و کاهش هزینه‌های ایجاد شده در مجموعه شهروند، بخشی از ردیف‌های بودجه کمکی این مجموعه را در شهرداری حذف کردیم. سکینه اشرفی اظهار داشت: یکی از وظایفی که مدیریت شرکت شهروند با توجه به گستردگی مراکزش بر عهده گرفته، توزیع اقلامی است که دولت به صورت سهمیه‌ای با قیمت پایین‌تر به مردم اختصاص داده است که بخش عمده توزیع گوشت و مرغ در شهر تهران نیز از طریق شرکت فروشگاهی شهروند انجام می‌شود.


Page Generated in 0/0048 sec