printlogo


کد خبر: 207289تاریخ: 1397/12/14 00:00
دبیر جشنواره عنوان کرد
جزئیات برگزاری جشنواره ملی کرامت

گروه اجتماعی: دبیر جشنواره ملی کرامت گفت: بنیاد کرامت با حمایت تشکل‌های مردمی به عنوان رهبران اجتماعی، اقدام به محرومیت‌زدایی می‌کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی محمدیان، دبیر جشنواره ملی کرامت اظهار داشت: بنیاد کرامت امام رضا(ع) از سال ۹۵ بنا به حکم رهبر انقلاب و تولیت آستان قدس رضوی تأسیس شد. وی با بیان اینکه بنیاد کرامت در زمینه محرومیت‌زدایی و با توجه به مسأله خانواده و معیشت مشغول فعالیت است، افزود: در کنار امر محرومیت‌زدایی، مسأله پژوهشی در حوزه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) انجام می‌شود. محمدیان گفت: فلسفه وجودی بنیاد کرامت، احیای نهضت خدمات‌رسانی به محرومان به صورت مستقیم است. وی با بیان اینکه بنیاد کرامت با حمایت تشکل‌های مردمی به عنوان رهبران اجتماعی اقدام به محرومیت‌زدایی می‌کند، بیان کرد: بنیاد کرامت در حوزه‌های خانواده، بانوان، تربیت، آموزش، کارآفرینی، بهداشت و سلامت و اطعام و معیشت فعالیت می‌کند. دبیر جشنواره ملی کرامت با بیان اینکه تهیه و توزیع ارزاق بسته‌های گرم در طرح اطعام و معیشت برای محرومیت‌زدایی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از جمله این اقدامات، راه‌اندازی ستاد اربعین در مرز‌های شرقی و غربی کشور بود.
وی با بیان اینکه جشنواره ملی کرامت در 2 حوزه فعالیت می‌کند، افزود: افرادی که در این حوزه‌ها تجربه‌هایی دارند، می‌توانند از طریق سایت جشنواره اقدام کنند. همچنین افراد دارای ایده نیز می‌توانند در جشنواره ملی کرامت شرکت کنند. محمدیان ادامه داد: قالب ارائه ویدئو سلفی است که با حفظ ملاحظات و صیانت تنها محتوای آن بهره‌برداری خواهد شد. وی با بیان اینکه هدف والای این جشنواره توانمندسازی و گفتمان‌‌سازی است، افزود: هدف تنها یک رفتار و فرهنگ است. دبیر جشنواره ملی کرامت با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره بعد از ماه مبارک رمضان خردادماه ۹۸ در مشهد مقدس در جوار آستان علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) برگزار خواهد شد، گفت: ۲۰ اردیبهشت‌ماه پایان مهلت این فراخوان است.


Page Generated in 0/0048 sec