printlogo


کد خبر: 207291تاریخ: 1397/12/14 00:00
کوتاه و گویا

 شهردار منطقه 7 تهران از اجرای طرح توزیع نهال رایگان در سطح نواحی پنجگانه منطقه از تاریخ 9 لغایت 15 اسفندماه به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری خبر داد. سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: زمستان امسال همچون سال‌های گذشته کاشت نهال در سطح نواحی پنجگانه با کیفیت بالاتر و با ارائه خدمات ارزنده‌تر به شهروندان انجام می‌شود.
  کارگاه آموزشی حفاظت و مرمت فرش‌های دستباف به همت واحد حفاظت و مرمت در 2 بخش نظری و عملی در مجموعه فرهنگی- تاریخی نیاوران برگزار شد. این کارگاه آموزشی در راستای ارتقای سطح علمی و عملی مسؤولان موزه‌ها، امنای اموال و کارشناسان این مجموعه و جمعی از دانش‌آموختگان رشته حفاظت و مرمت با تمرکز بر حوزه تخصصی حفاظت و مرمت فیزیکی فرش دستباف در این مجموعه برگزار شد.
 نشست علمی- تخصصی «استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر و بهینه‌سازی مصرف انرژی در مدیریت انرژی کلانشهرها» با حضور مدیرکل ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، شهردار منطقه 9 و نمایندگان شهرداری‌های 16 کلانشهر کشور با بازدید از بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی (30 کیلوواتی) ساختمان‌های ستادی مناطق شهری در منطقه 9 تهران برگزار شد.


Page Generated in 0/0055 sec