printlogo


کد خبر: 207296تاریخ: 1397/12/14 00:00
من هک شده‏ام، آی‏آی...

اُسکل‏نیوز
نیما زم، ضدانقلاب فراری و سازنده آمدنیوز در یک پست تلگرامی، به مستند «ایستگاه پایانی دروغ» واکنش نشان داد. در این پست آمده است: اصلنش هم من آن «طرف» اطلاعاتی را که مدتها داشت به من اطلاعات غلط می‏داد، از زایشگاه عوض کرده بودم و اینی که به من اطلاعات غلط می‏داد در واقع آنی بود که خودم در زایشگاه به جای این گذاشته بودم! تازه اینکه چیزی نیست، من خودم همه خبرهایی که از آن «طرف» اطلاعاتی می‏گرفتم و منتشر می‏کردم عمداً منتشر می‏کردم چون یک بار که زیرپوش آستین حلقه‏ای پوشیده بود، حلقه‏ای را که موقع تولد روی بازویش بسته بودم را دیدم و او را شناختم ولی او حلقه من را ندید و من را نشناخت!
گفتنی است آمدنیوز در ادامه همین پست به خوانندگان بیچاره‏اش که همچنان عضو این کانال هستند و به روی خودشان نمی‏آورند، وعده داد که به زودی افشاگری بزرگی در این زمینه خواهد منتشر زد. وی در پاسخ به کامنتِ «ر.پ» درباره اینکه «اگه راست میگی چرا همین الان افشاگری نمی‏کنی کثافتِ خائن؟» نوشت: ابله! منتظرم ببینم قسمت سوم هم داره این مستند یانه! یه وقت چیزی نگم بدتر ضایع بشم کودن. تو برو انگشتتو از دماغت درآر!
من هک شده‏ام!
من تلویزیون می‏بینم. کیومرث پوراحمد - کارگردان - که پس از مراسم تشییع خشایار الوند، بازهم سخن می‏گفت، ضمن گفتن این جمله در پاسخ به یک خبرنگار، ادامه داد: اینکه می‏گویند برخی جملات من با جملات آمدنیوز و بی‏بی‏سی و العربیه و ترامپ و ملکه الیزابت یکی است، کاملاً اتفاقی است و آن کسی که به من گفت آن جمله را بگویم نگفت که این جمله را چه کسان دیگری هم گفته‏اند نامرد! این کارگردان همچنین اذعان کرد که قبل از انقلاب ما جزء اکسسوار صحنه هم نبودیم و چندبار خودِ من را جاگذاشته‏اند در لوکیشن و رفته‏اند اما بعد از انقلاب من مادر خودم را هم سرپیری هنرپیشه کردم و برایش دستمزد خوبی هم گرفتم. پوراحمد بعد از دیدن فیلم سخنان خودش، ادامه داد: اینها همه‏اش فتوشاپ است و من هک شده بودم!
وی در واکنش به پخش فیلم مذکور توسط خبرنگار مذکور، اعلام کرد که به زودی از پلیس فتا شکایت خواهدکرد!
کلاهبرداری
سخنگوی‏دولت تدبیروامید، از گرانی‏های چشمگیر و قابل توجه در این دولت خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این دولت بتواند تا 1400، این گرانی‏ها را برای مردم عزیز ایران ادامه دهد. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که مردم از نرخ خودرو، آجیل، گوشت قرمز، مرغ، ماهی و سایر اقلام و اجناس راضی باشند و برای بستگان کسانی که به آقای روحانی رأی داده‏اند دعای خیر نمایند. سخنگوی دولت که در جمع خبرنگاران حاضر بود، ضمن فحش به کسانی که نمی‏توانند موفقیت‏های دولت را در سطح شهر، شهرستان، استان، کشور و حتی دنیا ببینند برایشان آرزوی جزجیگر کرد و از همه خواست تا یاری کنند، دولت بتواند مملکت‏داری خوبی را ارائه دهد. سخنگوی دولت از گران شدن برخی کالاها که تاکنون گران نشده است خبرداد و افزود: از مردم می‏خواهیم که نام و مشخصات کالاهایی را که به نظرشان گران نشده است به ما اطلاع دهند.
وی در پایان، توسط نیروی انتظامی دستگیر شد و به جرم کلاهبرداری و جعل عنوان به دادسرا معرفی گردید. این گزارش حاکی است.
 


Page Generated in 0/0047 sec