printlogo


کد خبر: 207310تاریخ: 1397/12/14 00:00
اخبار

 تمدید پویش «کتاب‌قهرمان»  تا پایان فروردین 98
پویش کتابخوانی «کتاب ‌قهرمان» که از آذر سال جاری در حال برگزاری است، به ‌علت استقبال مخاطبان و درخواست‌های فراوان شرکت‌کنندگان، تا پایان فروردین 98 تمدید شد. به گزارش «وطن امروز»، این پویش برای نخستین‌بار با هدف تقویت و توسعه فرهنگ کتابخوانی و آشنایی با زندگی قهرمانان کشورمان، با محوریت کتاب «سرباز کوچک امام»، خاطرات آزاده سرافراز مهدی طحانیان به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و همکاری انتشارات پیام آزادگان در حال برگزاری است و با استقبال چشمگیر کتاب‌دوستان مواجه شده است. کتاب «سرباز کوچک امام» پیش از آغاز پویش «کتاب ‌قهرمان»، طی 5 سال به چاپ سی‌ویکم و تیراژ ۴۷۵۰۰ نسخه رسیده بود. با آغاز این پویش در آذر سال 97، این کتاب با ویرایش جدید و کاهش حجم عرضه شد و با استقبال مخاطبان از پویش، در طول 3 ماه، با ۵۵ نوبت تجدید چاپ از مرز صد هزار نسخه عبور کرد و به چاپ هشتادودوم رسید. این کتاب را انتشارات پیام آزادگان در ۴۵۳ صفحه منتشر کرده و با قیمت 24 هزار تومان در کتابفروشی‌ها در حال توزیع است.

چاپ 11 هزار نسخه از منابع پویش «در هوای انقلاب»
مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با اشاره به استقبال مخاطبان از پویش کشوری مطالعاتی «در هوای انقلاب» از تجدید چاپ منابع بخش نخست این پویش مطالعاتی به ۱۱ هزار نسخه خبر داد. به گزارش «وطن امروز»، حسین سعیدی با بیان اینکه در بخش نخست این پویش مطالعاتی که از نهم دی ماه امسال آغاز شد، 3 رمان انقلاب شامل کتاب‌های «خلوت مدیر»، «تیغ و تاج» و «آدم‌های غلط» از آثار منتشر شده در سال۹۷ و پرفروش‌های به‌نشر به عنوان منابع پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» انتخاب شده است، اظهار کرد: در این راستا کتاب «خلوت مدیر» نوشته علی‌اکبر والایی در مدت 3 ماه از برگزاری این پویش مطالعاتی به چاپ پنجم رسید که  علاقه‌مندان می‌توانند این اثر را با تخفیف ویژه و به قیمت ۲۰۰ هزار ریال تهیه کنند. وی با بیان اینکه دو اثر دیگر بخش نخست پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» شامل کتاب‌های «تیغ و تاج» اثر مصطفی جمشیدی و «آدم‌های غلط» نوشته حسن احمدی نیز هر یک به چاپ سوم رسیده است، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند هر یک از این 2 اثر را با تخفیف ویژه و با قیمت ۱۰۰ هزار ریال تهیه کنند.


ثروتمندترین چوپان ایران  در «به اضافه مستند»
مستند «من یک چوپانم» به کارگردانی حمید هاشم‌زاده در پانزدهمین قسمت از فصل سوم برنامه «به اضافه مستند» روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت. به گزارش «وطن امروز»، در این قسمت و پس از پخش مستند، دکتر علی وقف‌چی، رئیس فراکسیون فرش و صنایع دستی در مجلس و دکتر علی شاه‌حسینی، کارشناس کسب و کارهای خانگی میهمان برنامه خواهند بود و با موضوع تقویت صنعت گردشگری در ایران، ظرفیت‌های موجود در کشور و موانع راه صحبت کرده و به ارائه راهکار در زمینه کسب و کارهای خانگی می‌پردازند. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت. مستند «من یک چوپانم»، روایتی جذاب و حیرت‌انگیز از ثروتمندترین چوپان ایران است. این فیلم مستند، داستان کارآفرینی یکی از روستانشینان ایرانی در استان فارس است؛ مردی که ابتدا چوپان بود اما با ابتکار و کارآفرینی خود توانست به جذب توریست‌های خارجی پرداخته و ثروت زیادی کسب کند. این کارآفرین موفق همراه با خانواده خود، اکنون تبدیل به نفر ششم جذب گردشگر در ایران شده است. این قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه 14 اسفند ساعت 20:30 از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه 15 اسفند ساعت 9 و جمعه 17 اسفند ساعت 13:30 است.


Page Generated in 0/0052 sec