printlogo


کد خبر: 207311تاریخ: 1397/12/14 00:00
اخبار

21 اسفند؛ اختتامیه پنجمین جشنواره جام جم
مراسم اختتامیه پنجمین دوره از جشنواره جام جم روز سه‌شنبه (۲۱ اسفندماه) در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، سیدمحمود اسلامی، مسؤول کمیته پشتیبانی پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام‌جم درباره جزئیات اختتامیه این جشنواره گفت: آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام‌جم روز سه‌شنبه (21 اسفندماه) با حضور هنرمندان، برنامه‌سازان و خانواده سیما و مدیران رسانه ملی در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار می‌شود. او ادامه داد: بخش مردمی جشنواره به دلیل صرفه‌جویی در منابع و پیشنهاد دست‌اندرکاران جشنواره در همان روز اختتامیه برگزار می‌شود و برگزیدگان این بخش همزمان با نفرات برتر سایر کمیسیون‌های جشنواره معرفی و تقدیر خواهند شد. مدیرکل مالی و اداری معاونت سیما همچنین خاطرنشان کرد: به دلیل حجم بالای آثار ارسالی که 250 اثر تبلیغاتی را با زیرگروه‌های متنوعی شامل می‌شود، برگزیدگان بخش آگهی و تبلیغات تلویزیونی در مراسم جداگانه‌ای در اوایل سال آینده تقدیر خواهند شد.

بررسی فرصت‌های گردشگری در «پیشران»
مجله تلویزیونی «پیشران» این هفته به موضوع «فرصت‌های گردشگری در ایران» می‌پردازد. به گزارش «وطن‌امروز»، برنامه «پیشران» امشب با اجرای سیدمهدی مفیدی میزبان دکتر محمدحسین ایمانی‌خوشخو عضو هیات علمی دانشگاه و ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری است. اهمیت توسعه صنعت گردشگری، فرصت‌های گردشگری در کشور و فرصت‌های سرمایه‌‌گذاری در گردشگری 3 محوری است که در این گفت‌وگوی زنده تلویزیونی مورد بررسی قرار می‌گیرد. برنامه «پیشران» که به تهیه‌کنندگی سودابه آقاجانیان ساعت ۲۱ سه‌شنبه‌ها به‌طور زنده پخش می‌شود.


خاطرات رهبر انقلاب منتشر شد
خاطرات حضرت آیت‌الله‌ سیدعلی خامنه‌ای از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی با عنوان «خون دلی که لعل شد» برای نخستین‌بار از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد. به گزارش مهر، این کتاب ترجمه فارسی کتاب «إنّ مع الصّبر نصراً» است که پیش از این به زبان عربی در بیروت توسط سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان رونمایی و منتشر شد. علاوه بر این در کتاب 2 نوع تصویر به ترتیب زیر آورده شده است:  1- تصاویر منتشرنشده از رهبر انقلاب، مرحوم پدر بزرگوارشان، فرزندان‌شان و...
2- عکس نقاشی‌هایی مرتبط با موضوع روایت‌های کتاب. آنچه کتاب حاضر را از کتاب‌های مشابه متمایز می‌کند، بیان حکمت‌ها، درس‌ها و عبرت‌هایی است که به فراخور بحث‌ها بیان شده که هر کدام از آنها می‌تواند چراغ راهی برای مخاطب کتاب بویژه جوانان باشد. مخاطب در قالب خاطرات، با فجایع رژیم منحوس پهلوی آشنا می‌شود. همچنین از سختی‌ها، مرارت‌ها و رنج‌های مبارزان و در مقابل از پایمردی‌ها، مقاومت‌ها، خلوص و ایمان انقلابیون مطلع می‌شود. شاید بتوان گفت شاه‌بیت این کتاب و ترجیع‌بند آن، همان است که در نام کتاب، تبلور یافته است و آن، طعم شیرین پیروزی است که پس از مقاومت و صبر، چشیده می‌شود و همین می‌تواند یکی از دلایل انتشار این خاطرات در این زمان باشد.

«حلوای عروسی» رونمایی می‌شود
آیین رونمایی از کتاب «حلوای عروسی» در فرهنگسرای رضوان برگزار می‌شود. به گزارش مهر، آیین رونمایی از کتاب «حلوای عروسی» شرح زندگینامه داستانی شهید محمدرضا مرادی که توسط انتشارات روایت فتح به چاپ رسیده است، سه‌شنبه ۱۴ اسفندماه ساعت ۱۰:۳۰ با حضور خانواده شهید و همچنین همسر شهید اصغر وصالی در فرهنگسرای رضوان بهشت‌زهرا(س) برگزار خواهد شد. شهید محمدرضا مرادی از جمله پاسدارانی بود که به فرماندهی اصغر وصالی گروه دستمال سرخ‌ها را تشکیل دادند و با همراهی شهید چمران در آزادسازی پاوه نقش بسزایی ایفا کردند. فرهنگسرای رضوان در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) واقع شده است.
 


Page Generated in 0/0062 sec