printlogo


کد خبر: 207418تاریخ: 1397/12/16 00:00
کوتاه و گویا


دبیرکل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق مواد مخدر گفت: جمهوری اسلامی ایران به تقدیر و تشکر شفاهی نیاز ندارد، اروپا سهم و مسؤولیت خود را در مبارزه جهانی با قاچاق مواد مخدر باید بپذیرد. در شرایط تحریم، حتی بسیاری از تجهیزاتی که برای جلوگیری از ترانزیت مواد مخدر لازم داریم، با کارشکنی اروپایی‌ها در اختیار ایران قرار نمی‌گیرد. سردار مومنی که برای دیدار و گفت‌وگو با مسؤولان روس وارد مسکو شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران نیازی به تعریف و تمجید شفاهی غربی‌ها ندارد، آنها باید در عمل به مسؤولیت‌های خود عمل کنند.
آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسم سرخ، «40 سال ایثار و پایداری در قاب اینفوگرافیک» و تجلیل از برگزیدگان این حوزه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و صاحب‌نظران دانشگاهی روز سه‌شنبه 14 اسفند ماه در آستانه «۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا» در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.
شهردار منطقه 7 از اجرای نقاشی دیواری با عنوان «دیوار محله شهرمان را خودمان رنگ کنیم» در قالب طرح استقبال از نوروز 98 در این منطقه خبر داد. سمیه حاجوی با اعلام این خبر افزود: نقاشی‌های دیواری یکی از ارکان زیباسازی شهر به حساب می‌آید که موجب زیبایی شهر و تزریق روح شادابی به شهروندان خواهد شد و این طرح با هدف افزایش نشاط و روحیه مشارکت شهروندان در ساختن محله خود و احساس تعلق نسبت به شهر خود انجام می‌شود.
سیدنجیم حسینی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: 2 فرد که در محور بیجار- دیواندره 77 طاقه پارچه را قاچاق می‌کردند، پس از دستگیری و رسیدگی به تخلف در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بیجار علاوه بر ضبط کالاها به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 710 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
ستاد توسعه فناوری ‌نانو امروز پنجشنبه 16 اسفندماه میزبان دوره آموزشی صنعتی «کاربردهای فناوری نانو در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست» است. دوره آموزشی ‌صنعتی «کاربردهای فناوری نانو در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست» با هدف معرفی توانمندی‌های فناوری نانو ایران و جهان در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست به جامعه صنعتی و دانشگاهی کشور، با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو امروز با حضور محققان و فناوران فعال در این حوزه برگزار می‌شود.


Page Generated in 0/0060 sec