printlogo


کد خبر: 207442تاریخ: 1397/12/16 00:00
اخبار

خداحافظی حسن رحیمی از دنیای کشتی
دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک و یکی از بهترین آزادکاران سبک‌وزن ایران پس از سال‌ها حضور در تیم‌ملی رسما از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. به گزارش ایسنا، حسن رحیمی، آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک پس از سال‌ها حضور در سطح اول کشتی ایران با انتشار پستی در فضای مجازی رسماً از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. رحیمی در المپیک ۲۰۱۶ ریو موفق به کسب مدال برنز شد اما پس از آن به دلیل انجام عمل جراحی بیش از 2 سال در رویدادی حاضر نشد تا اینکه قرار بود چند روز پیش عازم رقابت‌های جام دانکلوف شود اما در آستانه اعزام قید حضور در این تورنمنت را زد و اقدام به ترک اردوی تیم‌ملی کرد. در دور جدید تمرینات تیم‌ملی نیز کادر فنی از دعوت مجدد او به اردو خودداری کرد و وی روز چهارشنبه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

دایی: مرد آن است که از جیب خودش خرج کند نه دیگران
سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید فوتبال مانند یک زنجیر است که به هم وصل است و از تدارکات و بخش اقتصادی گرفته تا همه به یکدیگر متصل هستند. همه چیز باید مناسب باشد تا کادر فنی بتواند کار خودش را انجام دهد. تیم بیرونی باید کارش را درست انجام دهد. علی دایی در حاشیه مراسم «درختکاری» باشگاه سایپا اظهار کرد: امروز مراسم کوچکی به‌خاطر روز «درختکاری» در باشگاه سایپا برگزار شد. امیدوارم همه عادت کنیم که فضای سبز را تخریب نکنیم، اگر درخت نکاشتیم پیشکش! باید تلاش کرد فضای سبز و جنگل‌ها را تخریب نکنیم و باید از درخت‌ها و جنگل‌ها محافظت به عمل آوریم؛ اگر فرصت کردیم درختی هم بکاریم. سرمربی تیم فوتبال سایپا در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره حواشی‌ای که برای حسین هدایتی ایجاد شده است هم اظهار کرد: هر کسی در این زمینه نظر خودش را دارد. مرد آن است که از جیب خودش خرج کند نه از جیب دیگران. اگر قرار باشد من هم از جیب دیگران خرج کنم از همه مطرح‌تر خواهم بود. سرمربی سایپا در پایان درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال می‌تواند با مطرح شدن نام‌هایی همچون زیدان، مربی بزرگی برای فوتبال ایران بیاورد، گفت: با این وضعیت اقتصادی هزار سال دیگر هم چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

داورزنی: از ترکمن‌ها  عذرخواهی می‌کنیم
معاون قهرمانی وزارت ورزش با اشاره به حاشیه‌های فایل صوتی سوارکاری گفت: رئیس فدراسیون سوارکاری توضیح داد آن صحبت‌ها صحت ندارد و ما هم مسأله را بررسی می‌کنیم تا کدورتی در دل مردم ترکمن نباشد. محمدرضا داورزنی در حاشیه مراسم معارفه رئیس فدراسیون قایقرانی در جمع خبرنگاران درباره فایل صوتی منتسب به رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: خود خلیلی در این‌باره توضیح داد و همه قومیت‌ها در کشور ما از عزیزان هستند. در همین تیم‌ملی فوتبال سردار آزمون از بندر ترکمن را داریم، در والیبال تعداد زیادی از بندرترکمن داریم. خود خلیلی هم گفت چنین بحثی مطرح نیست. اینکه در یک فضایی افراد را مقابل قوم قرار بدهند درست نیست. در بین مدیران ما، نفراتی از همه قومیت‌ها هستند اما برخی می‌خواهند فضا را تخریب کنند و ما این را نمی‌پسندیم. خود خلیلی گفت چنین چیزی صحت ندارد؛ مسأله سوءاستفاده است. ما هم بررسی می‌کنیم تا در دل خود مردم ترکمن کدورت نباشد و هم از آنها عذرخواهی می‌کنیم.

سوتی روزنامه قطری بعد از پیروزی الدحیل
روزنامه قطری بعد از پیروزی 3 بر صفر الدحیل، سوتی داد و از پیروزی 2 بر صفر تیم قطری سخن به میان آورد. الدحیل در دیدار نخست خود برابر تیم فوتبال استقلال توانست با 3 گل به پیروزی برسد. روزنامه معتبر الرای قطر سوتی بدی داشت و نوشت الدحیل در این دیدار با 2 گل به پیروزی رسید و جالب‌تر اینکه اسم گلزنان را هم مهدی بن‌عطیه و یوسف العربی اعلام کرد تا نشان دهد اشتباه آنها سهوی نبوده است. این روزنامه قطری گل سوم الدحیل که توسط عفیف به ثمر رسید را به‌حساب نیاورده است.


Page Generated in 0/0062 sec