printlogo


کد خبر: 207477تاریخ: 1397/12/18 00:00
مدیرکل سازمان هواشناسی خبر داد
کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در روزهای آینده

گروه اجتماعی:  مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز در نیمه غربی کشور و روز یکشنبه در نیمه شرقی کشور کاهش موقتی دمای حدود ۴ تا ۸ درجه‌ای پیش‌بینی  می‌شود.
احد وظیفه در ارتباط با وضعیت آب و هوا طی روزهای آینده به مهر گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌بینی  هواشناسی، از بعد از ظهر جمعه ۱۷ اسفند از فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب کاسته شده و بارش‌ها در شمال شرق کشور آغاز می‌شود.
وی گفت: شدت بارش‌ها در استان‌های گیلان، غرب مازندران، جنوب کردستان، کرمانشاه، شمال لرستان و همدان، شمال ایلام و لرستان پیش‌بینی  می‌شود و شنبه  ۱۸ اسفند این سامانه به جز نوار غربی و بخش‌هایی از جنوب و جنوب شرق کشور در سایر مناطق فعال است و شدت بارش‌های روز شنبه در شرق استان یزد و غرب خراسان جنوبی همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی  می‌شود. وی اظهار داشت: بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف خواهد بود که سبب کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها می‌شود. روز یکشنبه ۱۹ اسفند نیز این سامانه در نیمه شرقی کشور سبب بارش‌هایی و بعد از ظهر از کشور خارج می‌شود. وظیفه گفت: صبح شنبه سواحل دریای خزر مواج پیش‌بینی  می‌شود و امروز در نیمه غربی کشور و روز یکشنبه در نیمه شرقی کشور کاهش موقتی دما حدود ۴ تا ۸ درجه پیش‌بینی  می‌شود.


Page Generated in 0/0068 sec