printlogo


کد خبر: 207480تاریخ: 1397/12/18 00:00
اخبار

وزیر آموزش‌و‌پرورش  اعلام کرد
باز بودن مدارس  تا 28 اسفند
وزیر آموزش‌و‌پرورش از فعالیت درسی مدارس تا آخرین روز کاری اسفندماه خبر داد و گفت: والدین برنامه‌های سفر خود را به گونه‌ای تنظیم کنند تا لطمه‌ای به فعالیت تحصیلی دانش‌آموزان وارد نشود.
به گزارش میزان، سیدمحمد بطحایی با تاکید بر فعالیت مدارس تا آخرین روز کاری اسفند، تاکید کرد: تاکید ما این است همه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی تا آخرین روز کاری سال ۹7 استمرار داشته باشد و از والدین هم می‌خواهیم برنامه‌های سفر خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که دانش‌آموزان تا آخرین روز به مدرسه بروند و مدارس باز باشند.

وزیر بهداشت:
قول می‌دهیم کمبود دارو  و تجهیزات پزشکی نداشته باشیم
وزیر بهداشت با اشاره به تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز سال آینده، گفت: به مردم قول می‌دهیم با وجود فشارهای تحریم، پدیده‌ای تحت عنوان کمبود دارو و تجهیزات پزشکی در کشور نخواهیم داشت.
به گزارش «وطن‌امروز»، سعید نمکی در حاشیه یکصد و هشتمین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور با اشاره به اینکه بعد از مسؤولیت بنده در وزارت بهداشت، امروز اولین نشست را با روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی داریم، هدف از برگزاری این اجلاس را قدردانی از زحمات دانشگاه‌ها در طول سال جاری و نیز تبیین برنامه‌‌‌های آتی و رویکردها عنوان کرد.
وی با اشاره به تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز سال آینده، گفت: به مردم قول می‌دهیم به‌رغم فشارهای تحریم، پدیده‌ای تحت عنوان کمبود دارو و تجهیزات پزشکی در کشور نخواهیم داشت. البته اولویت ما حمایت از دارو و تجهیزات پزشکی تولید داخل است و اگر عزیزانی در کشور بضاعت تولید آنها را داشته باشند، اجازه واردات دارو و تجهیزات پزشکی را نمی‌دهیم.
وزیر بهداشت تاکید کرد: مطالبات شرکت‌های تجهیزات پزشکی با مکانیزم‌هایی در حال پرداخت و مشکلات آن در حال برطرف شدن است و حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد از مطالبات این شرکت‌ها پرداخت شده اما بخش دیگر آن مربوط به مطالبات وزارت بهداشت از سازمان تامین اجتماعی است که قول داده‌اند تا قبل از پایان سال، مقدار قابل‌توجهی از این مطالبات به وزارت بهداشت پرداخت شود و اولویت اول ما، پرداخت بدهی‌های حوزه دارو و تجهیزات پزشکی است.


کشف 2 میلیاردی کالای قاچاق  در پایتخت
فرمانده گشت انتظامی قرارگاه جنوب یگان امداد از کشف کالای قاچاق از یک دستگاه خودروی پژو به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش فارس، سرهنگ علیرضا عجمی اظهار داشت: با کنترل تردد خودروهای عبوری محورهای مواصلاتی به شهر تهران، ماموران قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت موفق شدند یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل بار کالای قاچاق را در اتوبان خلیج‌فارس شناسایی و توقیف کنند. وی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، گفت: در بازرسی انجام ‌شده ۱۶ طاقه پارچه و ۴۲۰ ثوب البسه از داخل این خودروها که فاقد فاکتور و برگه گمرکی بود کشف شد. فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت با اشاره به اعتراف راننده خودرو مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را 2 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند. سرهنگ عجمی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان برای تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.


Page Generated in 0/0062 sec