printlogo


کد خبر: 207503تاریخ: 1397/12/18 00:00
اخبار

مس سونگون قهرمان لیگ برتر فوتسال شد
تیم مس سونگون با غلبه بر گیتی‎پسند در دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال، برای دومین سال متوالی قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.
دیدار برگشت فینال رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد که طی آن مس سونگون موفق شد حریف خود تیم گیتی‌پسند را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست یابد. این دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ به پایان رسید.
علیرضا عسگری‌کهن (۲ گل)، فرهاد فخیم (۲ گل) و سعید تقی‌زاده گلزنان تیم مس سونگون در دیدار فینال بودند. 3 گل تیم گیتی‌پسند هم توسط محمد شجری، مهدی جاوید و سعید احمد عباسی به ثمر رسید.
این برای دومین فصل متوالی است که مس سونگون قهرمانی لیگ فوتسال را از آن خود می‌کند. این تیم در دیدار رفت فینال که در تبریز برگزار شد، مقابل حریف خود به نتیجه تساوی دست یافته بود.
در پایان این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتسال مهدی جاوید، بازیکن تیم گیتی‌پسند توانست با ۳۷ گل و برای سومین بار متوالی عنوان آقای گلی مسابقات را به خود اختصاص دهد.

شکست سنگین خانگی زنیت  در شب گلزنی آزمون
در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه در دیدار مقابل ویارئال موفق به گلزنی شد.
در یکی از مهم‌ترین دیدارهای لیگ اروپا، تیم‌‌های فوتبال زنیت روسیه و ویارئال اسپانیا مقابل هم قرار گرفتند که در پایان این مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود ویارئال میهمان به پایان رسید.
در این مسابقه حساس سردار آزمون در دقیقه 35 بازی موفق به گلزنی شد و در دقیقه 75 با تشخیص سرمربی تیم تعویض شد.
آرسنال در حالی که با گل دقیقه 4 آلکس آیوبی از حریف فرانسوی پیش افتاده بود، اما در دقایق 42، 73 و 88 با گلزنی بوریگارد و گل به خودی ناچو مونورئال و سار دروازه‌اش باز شد و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.
دیناموزاگرب در ورزشگاه خانگی موفق شد با گلزنی پت‌کوویچ در دقیقه 37 و از روی نقطه پنالتی مقابل بنفیکا پیروز شود.
دیدار رفت تیم‌‌های فرانکفورت و اینترمیلان از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا در آلمان هیچ گلی به همراه نداشت.
سویا در خانه در دقیقه یک توسط وسام بن‌یدر به گل رسید، اما در دقیقه 25 میروسلاو استوچ دروازه تیم میزبان را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. در ادامه مونیر حدادی در دقیقه 28 گل دوم سویا را زد‌ اما در دقیقه 39 کرال گل دوم اسلاویا پراگ و گل تساوی را به ثمر رساند تا این مسابقه با تساوی 2 - 2 به پایان برسد.

دی‌فرانچسکو از رم اخراج شد
سایت باشگاه ‌رم ایتالیا به صورت رسمی اعلام کرد سرمربی این تیم از سمتش کنار گذاشته شد.
به گزارش فارس، تیم فوتبال رم ایتالیا در دیدار مقابل پورتوی پرتغال در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.
پس از این ناکامی دی‌فرانچسکو، سرمربی تیم رم به صورت رسمی از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد.
سایت باشگاه ضمن تمجید از فعالیت 2 ساله دی‌فرانچسکو در این باشگاه، اعلام کرد دیگر وی سرمربی رم نیست و از سمتش کنار گذاشته شد.


Page Generated in 0/0055 sec