printlogo


کد خبر: 207504تاریخ: 1397/12/18 00:00
اخبار

تعیین تکلیف آلگری در پایان فصل جاری
تکلیف ادامه حضور سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در پایان فصل جاری مشخص می‌شود.
ماسیمیلانو آلگری با یوونتوسی‌ها تا سال 2020 قرارداد دارد. برخی رسانه‌های ایتالیایی خبر دادند مدیریت باشگاه قصد ندارد قراردادش را با وی تمدید کند.
همین رسانه‌ها افزودند آنتونیو کونته، سرمربی سابق یووه به تورین بازخواهد گشت و این بار دستیاری به نام آندرا پیرلو را در کنارش خواهد داشت.
در مورد مساله ادامه حضور مربی کنونی، آلگری خود توضیح لازم را داد.
وی به خبرنگاران گفت روز گذشته با مدیران تصمیم‌گیرنده باشگاه جلسه داشته و قرار بر این شده در پایان فصل، درباره امکان ادامه همکاری و امضای تفاهمنامه کاری جدید بحث و صحبت شود.

ونگر مدیر فنی فیفا می‌شود
سرمربی سابق تیم فوتبال آرسنال احتمال دارد مدیر فنی فیفا شود.
به گزارش فارس، آرسن ونگر از ابتدای تابستان سال جاری بدون تیم است. او 22 سال هدایت توپچی‌های لندن را برعهده داشت و اکنون مسؤولیت هیچ تیمی را در اختیار ندارد.
طبق اعلام روزنامه لوپاریزین، این مربی 68 ساله بزودی به عنوان مدیر فنی فدراسیون جهانی فوتبال انتخاب می‌شود. آنگونه که این نشریه فرانسوی گزارش کرد، معرفی ونگر در هفته‌های آینده از طرف فدراسیون جهانی انجام خواهد شد.

پاری‌سن‌ژرمن  در اندیشه تمدید قرارداد توخل
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرارداد توماس توخل، مربی تیمش را تمدید می‌کند.
پاریسی‌ها هر چند از رقابت‌های لیگ قهرمانان حذف شدند اما این مساله باعث نمی‌شود دست از حمایت از سرمربی خود بردارند.
بنا بر نوشته لوپاریزین، مدیریت باشگاه به توماس توخل، سرمربی آلمانی اطلاع داده خواهان تمدید قراردادش است.
بر همین اساس تیم فرانسوی خواهان ادامه همکاری با مربی صاحب ایده تا سال 2022 است.
این موضوع در حالی مطرح می‌شود که پاری‌سن‌ژرمن بعد از برد 2 بر صفر بازی رفت مقابل منچستریونایتد،‌ در هفته جاری 3 بر یک مقابل شیاطین سرخ شکست خورد و حذف شد.
بعد از این اتفاق تلخ، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه همچنان بر حمایت از مربی تاکید کرد و گفت: به مربی‌ همچنان ایمان دارم. باید ببینم برای آینده می‌خواهد چکار کند اما به‌خاطر این اتفاق، دست از حمایت از او برنمی‌داریم. باید تصمیمی منطقی و دور از احساس بگیریم. باید در نظر بگیریم مربی چه برنامه‌ای برای آینده دارد و خواسته‌اش چیست.
توخل تابستان سال جاری سکان هدایت تیم را برعهده گرفت و هم‌اکنون با 71 امتیاز در صدر جدول لیگ فرانسه موسوم به لوشامپیونه قرار دارد.

قرارداد جدید مارسلو با رئال برای 4 سال تنظیم می‌شود
مدافع با سابقه رئال مادرید قرارداد جدید خود را برای مدت 4 سال منعقد می‌کند.
مارسلو از سال 2006 در خدمت کهکشانی‌هاست و با تیم سفید‌پوش و پرافتخار اسپانیا و اروپا، عناوین زیادی را در این مدت کسب کرده است.
وی مدت‌ها بحث حضورش در یوونتوس در کنار کریستیانو رونالدو و دیگر بازیکنان بیانکونری مطرح بود اما اکنون خبر می‌رسد که همچنان به کار خود در تیمی که این روزها با مشکلات فنی زیادی مواجه است، می‌ماند و به کارش ادامه می‌دهد.
مطابق اعلام آ.اس، مارسلوی 30 ساله بعد از رایزنی‌هایی که با باشگاهش داشته، قراردادی برای 4 سال منعقد خواهد کرد. به این ترتیب حقوق سالانه وی بالغ بر 12 میلیون یورو خواهد بود. مدافع چپ برزیلی در مدت 13 سال حضور در تیم نخست شهر مادرید، 463 مرتبه به میدان رفته و 35 گل نیز زده است.


Page Generated in 0/0094 sec