printlogo


کد خبر: 207532تاریخ: 1397/12/19 00:00
اخبار

سکه؛ ۴ میلیون و ۵۳۳ هزار تومان
دیروز قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۵۳۳ هزار تومان رسید. به گزارش مهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴‌میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۸۷۰ هزار تومان بود. هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۹۸ دلار و ۸۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان بود.

پلمب نمایشگاه‌های بهاره  بدون مجوز
برگزاری نمایشگاه‌های مشابه نمایشگاه‌های بهاره خلاف مصوبه شورای تامین استانداری تهران است و با همکاری دستگاه‌های مسؤول، نمایشگاه‌های دیگری که بدون مجوز هستند، پلمب خواهند شد. قاسم نوده‌فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر پلمب نمایشگاه‌های بدون مجوز به تسنیم گفت: نمایشگاه‌های عرضه کالا در تهران جز 3 نمایشگاه دارای مجوز، غیرقانونی است. وی با بیان اینکه نمایشگاه اخیر شهرداری تهران با عنوان نمایشگاه زنان و تولید ملی از جمله نمایشگاه‌های بدون مجوز است، افزود: اتاق اصناف تهران در حال بررسی این نمایشگاه است تا روشن شود این نمایشگاه، برای زنان سرپرست خانوار است یا تجار و اصناف. وی اضافه کرد: متاسفانه این نمایشگاه‌ها برخلاف قانون برپا شده و سیر قیمت‌گذاری کالاها و کیفیت کالاهای عرضه شده در آنها روشن نیست. گفتنی است هم‌اکنون نمایشگاه‌ بهاره در تهران در 3 نقطه بوستان ولایت، خاوران و مصلا برپاست.

حق مسکن کارگران به دولت رفت
نماینده کارگران در شورای عالی کار درباره مصوبه افزایش حق مسکن گفت: مصوبه اول بهمن‌ماه شورای عالی کار برای تصویب و اجرا به هیأت دولت ارسال شد. ابوالفضل فتح‌اللهی در گفت‌وگو با تسنیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، درباره ارسال مصوبه افزایش حق مسکن کارگران گفت: شورای عالی کار تصویب کرد حق مسکن کارگران از 40 هزار به 100 هزار تومان افزایش یابد. وی با بیان اینکه این مصوبه به هیأت وزیران ارسال شده است، اظهار داشت: اجرایی شدن مصوبه حق مسکن کارگران، نیازمند تصویب در هیأت وزیران است و مسؤولان قول داده‌‌اند این مصوبه تا پایان سال تصویب شود که قابلیت اجرایی پیدا کند. فتح‌اللهی ادامه داد: دولت و کارفرمایان پذیرفته‌اند وضع معیشت کارگران خوب نیست و باید شرایط زندگی آنها بهبود یابد. بر همین اساس امسال گروه‌های کارگری از موضع خود برای بالا بردن حداقل دستمزدها کوتاه نیامدند و تلاش کردند از فشار تورمی که بر کارگران وارد می‌شود تا حدودی کاسته شود.

فروش فوری رانا و ۲۰۶ صندوقدار
ایران‌خودرو در راستای طرح فروش فوری تعدادی از محصولات خود برای تنظیم بازار خودرو دیروز ۱۸ اسفند 3 مدل خودرو را به ‌فروش ‌رساند. پیرو اجرای طرح فروش فوری تنظیم بازار، ایران‌خودرو اعلام کرد متقاضیان خرید خودرو می‌توانند در روز دوازدهم فروش محصولات این شرکت در 18 اسفند برای خرید خودروهای وانت آریسان، رانا LX و پژو 206 صندوقدار با قیمت‌های 45 میلیون تومان، 66 میلیون و 990 هزار تومان و 80 میلیون و 300 هزار تومان اقدام کنند.


Page Generated in 0/0072 sec