printlogo


کد خبر: 207536تاریخ: 1397/12/19 00:00
کوتاه و گویا


 مراسم سوگواری شهادت حضرت امام هادی(ع) در ایام شهادت آن امام همام در مصلای بزرگ ری با حضور سخنران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد. در شب شهادت امام علی النقی(ع) پیشوای دهم شیعیان جهان، مصادف با شنبه 18 اسفندماه، مراسم عزاداری بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری همراه با مرثیه‌سرایی و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حاج مجتبی باقری برگزار شد.
 اولین نشست تخصصی بانوان در شهرستان شمیرانات با محوریت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در این شهرستان برگزار شد، در این مراسم لاله افتخاری،  مسؤول امور بانوان دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان شمیرانات به موضوع «گام سوم» پرداخت و اعلام کرد نشست‌های ماهانه برهان با حضور نمایندگان امور بانوان تمام سازمان‌های منطقه برگزار خواهد شد.
 موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس نخستین جشنواره ملی شعر جوان را با عنوان «چاووشی بیداران» با همکاری انجمن شعر انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار می‌کند. علی‌اصغر جعفری، مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس افزود: این جشنواره میدان و عرصه خوبی برای بروز استعدادهای شاعران جوان در حوزه شعر انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس است و شاعران جوان متولد 22 بهمن‌ماه 1357 به بعد می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
 با توجه به روزهای پایانی سال جاری، همچنین در پیش بودن پنجشنبه و جمعه آخر سال و افزایش میزان مراجعات شهروندان تهرانی به بهشت زهرا(س)، نقشه جدید بهشت زهرا(س) با قابلیت بزرگنمایی برای روزهای پایانی سال توسط این سازمان در دسترس شهروندان قرار گرفت.
 همزمان با روز درختکاری مجموعه شهروند با همکاری انجمن اهداکنندگان عضو ایران و به یاد حامد ارژنگی، یکی از کارکنان شهرداری تهران که اعضای بدن خود را در سال ۹۵ اهدا کرده، نهالی را در فضای سبز فروشگاه بیهقی کاشتند. مسعود سریع‌القلم، مدیرعامل شهروند هدف از این کار را ترویج فرهنگ نیکوکارانه و انسان‌دوستانه اهدای عضو اعلام کرد و گفت: مجموعه شهروند در تابستان سال ۹۷ تفاهمنامه‌ای را با انجمن اهدای عضو ایران منعقد کرده است که بر اساس آن این مجموعه با همکاری انجمن تلاش دارد برای فرهنگ‌سازی اهدای عضو تلاش کند.
 محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دولت سهم خود را در حمل‌ونقل عمومی نمی‌پردازد، گفت: اگر قرار باشد بیشتر از وضعیت فعلی به شهرداری فشار وارد شود باید حمل‌ونقل عمومی را تعطیل کرد.
 


Page Generated in 0/0531 sec