printlogo


کد خبر: 207547تاریخ: 1397/12/19 00:00
اخبار

هزارپا نسخه سینمایی خود را به صورت سریالی به مخاطبان می‌فروشد
کسب درآمد هزارپایی از سینما!
فیلم سینمایی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی که با فروش نزدیک به 40 میلیارد، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما لقب گرفت، با عرضه سریالی خود در شبکه نمایش خانگی راه جدیدی برای کسب درآمد نجومی از این فیلم به وجود آورده است. به گزارش «وطن امروز» جدیدترین فیلم ابوالحسن داوودی که موسسه هنرهای تصویری سوره وابسته به حوزه هنری توزیع آن را برعهده دارد، در اقدامی قابل توجه به جای عرضه یک نسخه سینمایی، با توزیع سریالی هزارپا در 4 قسمت و 2 دی‌وی‌دی، سعی در کسب حداکثری سود از مخاطبان دارد. تهیه‌کنندگان «هزارپا» با افزودن سکانس‌های حذف‌شده و غیرجذاب از نسخه سینمایی در دی‌وی‌دی نمایش خانگی، زمان این فیلم را حدودا به 200 دقیقه رسانده‌اند و همین مساله بهانه‌ای شده است تا آن را در 2 پکیج ارائه دهند. این شکل از فروش در شرایطی انجام گرفته است که بسیاری از مخاطبان به قصد خرید نسخه کامل سینمایی هزارپا، آن را خریداری کرده بودند.


خبر تازه از سرمایه‌گذار جنجالی تئاتر لاکچری
رنجکشان، مدیر پردیس شهرزاد شد
محمدصادق رنجکشان، سرمایه‌گذار جنجالی این روزهای سینما و تئاتر، مدیر  پردیس تئاتر شهرزاد شد. به گزارش «وطن‌امروز»، مدیریت پردیس تئاتر شهرزاد که پیش از این در دستان شهرزاد جعفری بود، به محمدصادق رنجکشان واگذار شد. رنجکشان چهره جنجالی این روزهای سینما و تئاتر است که سرمایه‌گذاری‌های کلان وی در هنر جنجال زیادی به پا کرده است. وی پیش از این مدیر آژانس مسافرتی «دلتابان» بوده است که تولید چند فیلم در جشنواره فجر و سرمایه‌گذاری بر تئاتر لاکچری «بینوایان» بخشی از کارنامه هنری او در یک سال اخیر است. گفته می‌شود فیلم‌های زیر با سرمایه رنجکشان تولید شده یا در حال تولید است: «متری شیش و نیم» به تهیه‌کنندگی سیدجمال ساداتیان، «سرکوب» به تهیه‌کنندگی حبیب اسماعیلی، «سرخپوست» به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی و«بی‌‌حسی موضعی» به تهیه‌کنندگی حبیب رضایی، «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی، «لتیان» به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی و «قاتل وحشی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمید نعمت‌الله. با این همه مشخص نیست آیا گسترش حضور او از حوزه سینما به عرصه تئاتر، مقدمه‌ای برای ادامه حضور و سرمایه‌گذاری او در این عرصه می‌شود یا نه.


پروژه جدید  نولان با الهام از «هیچکاک»
فیلم جدید «کریستوفرنولان» که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده قرار است از ماه ژوئن مقابل دوربین برود و به عنوان آمیزه‌ای از فیلم «آغاز» ساخته «نولان» و «شمال از شمال غربی» به کارگردانی «آلفرد هیچکاک» توصیف شده است و جدیدترین پروژه سینمایی «نولان» پس از فیلم موفق جنگی «دانکرک» محسوب می‌شود. به گزارش ایسنا، این فیلم جدید نیز همچون فیلم «آغاز» از فناوری «آیمکس» برای فیلمبرداری استفاده خواهد کرد تا تماشاچی را هر چه بیشتر به چندین لایه درون فیلم فرو ببرد. نکته جالب آن است که این فیلم یک اثر دلهره‌آور- رومانتیک است، گونه سینمایی که خیلی با فضای فیلم‌های «نولان» همخوانی ندارد. وی که ساخت فیلم در ژانرهای مختلف از اقتباس از کتاب‌های مصور تا داستان‌های علمی - تخیلی را در کارنامه دارد، در پروژه جدید خود فضایی متفاوت را تجربه خواهد کرد. کمپانی برادران وارنر که از سال ۲۰۰۲ توزیع تمام ساخته‌های «نولان» شامل «بی‌خوابی»، «پرستیژ»، «بین‌ستاره‌ای»، «بتمن آغاز می‌کند»، «آغاز»، «شوالیه تاریکی»، «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» و «دانکرک» را بر عهده داشته است، اعلام کرده فیلم جدید «نولان» نیز برای اکران در سال ۲۰۲۰ آماده خواهد بود.
 


Page Generated in 0/0154 sec