printlogo


کد خبر: 207594تاریخ: 1397/12/20 00:00
اخبار

پاسخ گلزار به حواشی جنجالی «برنده باش»
محمدرضا گلزار درباره حواشی پیش‌آمده در یکی از قسمت‌های برنامه‌ «برنده‌باش» توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، محمدرضا گلزار نسبت به حواشی پیش آمده در یکی از قسمت‌های برنامه‌ «برنده‌باش» و طرح ادعای یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه مبنی بر دستکاری در سوالات این برنامه توضیحاتی ارائه کرد. او با انتشار فیلمی درباره این حواشی گفت: «در یکی از برنامه‌ها اشتباهی از طرف «برنده‌باش» رخ داد و دوستان زمان فوتسال را اشتباهی در گزینه‌ها گذاشته بودند. من 53 برنامه به همه شرکت‌کننده‌ها کمک کردم. غیر از این است که ما با «برنده‌باش» تلاش کردیم بار علمی جامعه را بالا ببریم؟! در یک مسابقه برای یک نفر یک اشتباه پیش آمده که ما قبول کردیم. این دزدیه؟ این کلاهبرداریه؟ این چه جوی است؟ اگر کسانی می‌خواهند ما را از چشم مردم بیندازند کاملا در اشتباهند. من به خاطر مردم جانم را می‌دهم، چرا که از بطن همین مردم هستم و مردم هم سال‌هاست حمایت کردند. بابت این اشتباه از طرف تیم «برنده باش» از مردم عذرخواهی می‌کنم».


گی‌یرمو دل‌تورو «سیا» را احداث می‌کند
کارگردان سرشناس مکزیکی در شهر زادگاهش، گوادالاخارای مکزیک یک مرکز بین‌المللی انیمیشن به راه‌ می‌اندازد. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، هر چند جزئیاتی در این باره اعلام نشده اما اینکه یکی از چهره‌های شاخص سینما قصد چنین کاری دارد بسیار جالب توجه است. این خبر در حالی اعلام شد که دل‌تورو در حال ساخت فیلم بلند انیمیشنی به‌عنوان نخستین تجربه کارگردانی در این حوزه برای نت‌فلیکس است. این انیمیشن که «پینوکیو» نام دارد نمونه استاپ‌موشن و موزیکالی از انیمیشن مشهور کلاسیک به همین نام است. دل‌تورو با شوخ‌طبعی در جشنواره اعلام کرد که این مرکز «سیا» نام دارد که برگرفته از حرف نخست Centro Internacional de Animación یا مرکز بین‌المللی انیمیشن است. وی گفت نقش «سیا» حمایت و ارائه خدمات به صنعت انیمیشن استاپ‌موشن است که اکنون در گوادالاخارا موجود است.

حاشیه‌های فساد اخلاقی مایکل جکسون همچنان ادامه دارد
پس از پخش مستندی جدید درباره اتهام‌های سوءاستفاده جنسی توسط سلطان پاپ، افراد و نهادها دارند یکی‌یکی واکنش نشان می‌دهند. به گزارش مهر به نقل از گاردین، اپیزودی از سریال «سیمپسون‌ها» که در آن مایکل جکسون صداپیشگی کرده بود توسط تهیه‌کنندگانش از روی آنتن برداشته شد. این اتفاق با فاصله کمی پس از این رخ داد که مستندی قدرتمند پخش شد. در آن مستند ۲ مرد با جزئیات توضیح می‌دهند که چطور سلطان پاپ وقتی آنها کودک بوده‌اند، از آنها سوءاستفاده جنسی کرده است. این مستند شبکه اچ‌بی‌او که «ترک کردن نورلند» نام دارد، به مدت 4 ساعت روی جیمز سیف‌چاک و وید رابسون تمرکز می‌کند که می‌گویند مورد آزار جکسون قرار گرفته‌اند. این خواننده در اپیزودی از سریال «سیمپسون‌ها» حضور داشت که در سال ۱۹۹۱ روی آنتن رفت و در آن جکسون مسؤولیت صداپیشگی شخصیت لئون کامپوفسکی را بر عهده داشت. تهیه‌کنندگان سریال تصمیم گرفتند آن را از خدمات استریمینگ و کانال‌های تلویزیونی حذف کنند و جیمز ال بروکس، تهیه‌کننده اجرایی سریال گفت «این تنها انتخابی بود که می‌شد انجام داد». مت گرونینگ و ال‌جین، دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هم با او موافق بودند. البته خانواده جکسون هرگونه اتهامی علیه این خواننده را انکار و این مستند را محکوم کرده و یک دعوی قضایی ۱۰۰ میلیون دلاری علیه اچ‌بی‌او به ثبت رسانده است. روز چهارشنبه، اوپرا وینفری، مجری مشهور از ۲ مرد حاضر در مستند دعوت کرد در برنامه‌اش شرکت کنند و گفت از نظر او، این مستند بسیار فراتر از مایکل جکسون و هر فرد دیگری می‌رود و در حقیقت «لحظه‌ای در زمان است که به ما اجازه می‌دهد این فساد اجتماعی را ببینیم».


Page Generated in 0/0064 sec