printlogo


کد خبر: 207599تاریخ: 1397/12/20 00:00
جانشین فرمانده ناجا:
«فرهاد مجیدی» را پیگیری حقوقی نمی‌کنیم

جانشین فرمانده ناجا گفت: قصد داریم پرونده فرهاد مجیدی را با گفت‌وگو به پایان برسانیم و نمی‌خواهیم به صورت حقوقی پیگیر ماجرا باشیم.
به گزارش میزان، سردار ایوب سلیمانی درباره پرونده فرهاد مجیدی گفت: پلیس به دلیل سرعت بالا، خودروی این بازیکن فوتبال را متوقف کرده است و از او درخواست می‌کند تست الکل بدهد، این در حالی است که پلیس فقط با قاطعیت وظیفه پلیسی خود را انجام داده است اما این فرد اقدام به فیلمبرداری کرده و فیلم را نیز در فضای مجازی پخش کرده است. وی افزود: سوال ما در زمانی که قرار است پیگیری حقوقی این پرونده را داشته باشیم  از مرجع قضایی این است که آیا این فرد فیلمی که تهیه کرده باعث تقویت پلیس است یا در جهت تضعیف نیروی انتظامی و خدمات شبانه‌روزی که انجام می‌دهد منتشر شده است. همه ما باید در هر شرایطی از کار قانونی پلیس حمایت کنیم. بدون شک باید از پلیسی که درست عمل می‌کند حمایت شود و هیچ وقت  اجازه نمی‌دهیم هیچ کدام از همکاران دچار تخلف شوند.
وی گفت: ما همیشه گفته‌ایم اگر فردی با تخلف پلیس روبه‌رو شد می‌تواند تخلفات را به خود ما گزارش دهد، چه به صورت فیلم، چه به صورت صوت و چه به صورت نامه. مرکز ۱۹۷ ایجاد شد تا مردم در صورت تخلف پلیس، آن را به خود پلیس گزارش دهند اما اینکه فردی بخواهد در فضای مجازی فیلمی را منتشر و تلاش شبانه‌روزی پلیس را خدشه‌دار کند، مورد قبول نیست. سلیمانی درباره پرونده فرهاد مجیدی گفت: این فرد با سازمان ما تماس گرفته و عذرخواهی کرده است. علاقه‌مند نیستیم از کسی شکایت کنیم، تا امروز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم که از مجیدی شکایت کنیم و دوست نداریم این موضوع از این جهت ادامه پیدا کند. مجیدی در تماس با پلیس عذرخواهی کرد به همین خاطر این بحث متوقف شد و فرصت دادیم این موضوع بدون پیگیری حقوقی حل شود.

 


Page Generated in 0/0069 sec