printlogo


کد خبر: 207600تاریخ: 1397/12/20 00:00
کوتاه و گویا

 کتاب کودک ایرانی در نمایشگاهی با عنوان «سرزمین شعر و ادب» در کتابخانه‌ بین‌المللی ادبیات کودکان ژاپن
 (National Diet Library) به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه   تا ۲۸ اسفند (۱۹ مارس ۲۰۱۹) در شهر توکیو برپا شده و در میان کتاب‌های ایرانی به نمایش درآمده، ۲۰عنوان از  کتاب‌های کانون نیز ارائه شده است.
 رجبعلی خسروآبادی، شهردار منطقه 5 تهران به همراه جمعی از معاونان و مدیران منطقه  با حضور در منزل خانواده شهیدان مدافع حرم سعید انصاری و میثم نظری بر ماندگاری یاد شهدا تاکید کردند. این دیدار در فضای معنوی با یاد جانفشانی شهیدان مدافع حرم سعید انصاری و میثم نظری انجام شد و شهردار منطقه ضمن تقدیم هدایایی به خانواده شهیدان، در تشریح رشادت‌های این شهدا بویژه شهدای مدافع حرم و نقش آنها در ایجاد امنیت کشور صحبت کرد.
 جمال انصاری، معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه بهره‌برداری از سامانه قاچاق کالا و ارز این سازمان گفت: درباره آثار مخرب قاچاق و اینکه چه تاثیرهای مخربی می‌تواند داشته باشد و فرمایشات و تاکیدات رهبر انقلاب همه بیانگر این مطلب است که در کنترل و برخورد با قاچاق روش‌های گذشته به طور قطع  کفایت نکرده است.
 شهردار منطقه 7 از اجرای ترکیب نورپردازی و نقاشی دیواری با استفاده از رنگ‌های فلورسنت در این منطقه برای نخستین‌بار در شهر تهران در راستای اجرای دستورالعمل استقبال از بهار خبر داد. سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: این نقاشی دیواری قابلیت انعکاس نور در شب را داشته و با موضوع تنگ ماهی و سبزه عید، زیر پل سیدخندان ابتدای خیابان سهروردی شمالی روی دیواری به مساحت 30 مترمربع اجرا
شد.
 در آستانه فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۸، پنجمین جشنواره نوروزی «سین هشتم» با محوریت نوروز و صلح از تاریخ ۲۲ تا ۲۴ اسفند‌ماه در مجموعه فرهنگی- تاریخی نیاوران برگزار می‌شود. این جشنواره با ‌ایده‌پردازی و اجرای مؤسسه مهرگان فرهنگ و مشارکت مجموعه نیاوران با تدارک برنامه‌های شاد نوروزی و با هدف معرفی سبک اصیل زندگی سیستان و بلوچستان از ساعت ۱۰ تا ۱۷ میزبان علاقه‌مندان می‌شود.
 


Page Generated in 0/0063 sec