printlogo


کد خبر: 207603تاریخ: 1397/12/20 00:00
اخبار

افزایش ساعت کاری شعب بانک دی در هفته پایانی سال
ساعت کاری شعب بانک دی در سراسر کشور به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد. به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، همزمان با روزهای پایانی سال  و در راستای تکریم مشتریان و تسهیل ارائه خدمات بانکی، همه شعب بانک دی در تهران و شهرستان‌ها از روز شنبه 18 اسفندماه لغایت روز سه‌شنبه 28 اسفندماه تا ساعت ۱۸ نسبت به ارائه خدمات بانکی به مشتریان اقدام خواهند کرد. بر اساس این گزارش، شعب بانک دی در بازه زمانی تعیین شده در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ و روز پنجشنبه ۲۳ اسفند از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۴۵ آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مشتریان هستند.

توسط بانک ایران زمین انجام شد
اهدای دستگاه هماتولوژی به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب
بانک ایران‌زمین به منظور رفع احتیاجات درمانی و اجرای مسؤولیت اجتماعی خود پس از بررسی و نیازسنجی از منطقه زلزله‌زده کرمانشاه، یک دستگاه هماتولوژی و چند دستگاه تهیه آب مقطر به بیمارستان
سرپل ذهاب اهدا کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، در این مراسم که با حضور فرماندار، بخشدار، دکتر منصوری معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکتر طهماسبی رئیس شبکه بهداشت و دکتر رحیمی رئیس بیمارستان شهدای سرپل ذهاب تشکیل شد، دستگاه‌های خریداری شده نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در ادامه تورج رستمی سلیمانی، مدیر شعب استان‌های غرب کشور گفت: بانک ایران‌زمین از نخستین‌ روزهای پس از زلزله سرپل ذهاب با اهدای قریب به ۳ میلیارد ریال کمک‌های غیرنقدی و مایحتاج اولیه مورد نیاز زلزله‌زدگان جهت تقسیم و تسهیم آن بین مردم شهرستان در روستاها حضور پیدا کرد و ضمن ابراز همدردی این اقلام را بین آنان تقسیم کرد. در همین راستا و به‌دنبال بازسازی منطقه و کسب نیاز اقلام پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی، اقلام یادشده جهت تجهیز بیمارستان خریداری و تحویل بیمارستان شهدای سرپل ذهاب شد.


Page Generated in 0/0066 sec