printlogo


کد خبر: 207630تاریخ: 1397/12/21 00:00
10 کار در ایکی ثانیه!

1) تصویب برجام؛ شاید بگویید بیست دقیقه‌ هم کم بود، چه برسد به 5 دقیقه. ولی بدانید و آگاه باشید مجلسی که می‌تواند در بیست دقیقه برجام تصویب کند، در پنج دقیقه هم می‌تواند.
2) استعفای همه وزرا یکجا و بالمره؛ بله می‌توانستند ولی رحم کردند. فلذا یکی یکی استعفا کردند که هرکدام قبلی را بشورد ببرد.
3) جعل مدرک دکترا؛ این را هم می‌توانستند در 5 دقیقه انجام دهند، ولی برای اینکه قضیه تابلو نشود، چند سالی گفتند رفتند خارج. تازه چشم و دل‌سیر هم شدند. مسئول، چشم و دل‌سیرش خوب است.
4) پاک کردن دامان دولت از فساد؛ اما نکردند خُب چون حیف بود چنین بستری برای صله ارحام ترکانده شود، آن هم پنج‌دقیقه‌ای!
5) حل مشکلات مسکن؛ حتی زیر پنج دقیقه، ولی چون مزخرف بود، چه کاریه حالا؟!
6) پایین آوردن قیمت گوشت؛ این یکی را که ایکی ثانیه می‌توانستند انجام دهند ولی چون گوشت سرطانزاست، نکردند که بعدا مجبور نشویم خودمان بمالیم خوب شود. شما هم نکن!
7) واردات 28 تن کلاه گیس با ارز 4200 تومانی؛ نخندید ولی این یکی را کردند. زیر پنج دقیقه هم کردند، سندش هم در گمرک موجود است.
8) کاهش نرخ تورم؛ دولتی که توانسته تورم را روی کاغذ، تک رقمی نگه دارد حتما بیرون از کاغذ هم می‌تواند. فقط نمی‌خواهد توقع ما از دولت‌های بعدی بالا برود وگرنه که کار سه سوت است.
9) برگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی؛ این را هم نکرد چون نمی‌خواست جوان این مرز و بوم همش پا بشود برود خارج. یک بار که در فرودگاه هفت پشتش را فحش بدهند می‌آید مثل بچه آدم می‌نشیند سرِ درس و مشقش!
10) پاسخ به همه سؤالات و شفاف‏سازی؛ این یکی که اصلاً خوراک دولت است، مگر یادتان نیست، دولت سخنگو نداشت و حالا دوتا - دوتا دارد؟!!
 


Page Generated in 0/0059 sec